Μέσω διαγωνισμού καλούν το κοινό να επιλέξει το νέο τους σποτ Τα Πτι-Μπερ Παπαδοπούλου πριν από λίγο καιρό ξανασυστήθηκαν στους καταναλωτές μέσα από τη νέα επικοινωνία τους με έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο.
Με έμπνευση το χαρακτηριστικό σχήμα των Πτι Μπερ, οι 4 άκρες του μπισκότου «ζωντανεύουν» για πρώτη φορά δημιουργώντας 4 χαρακτήρες, 4 «κεφαλάκια» που σκέφτονται, κουβεντιάζουν, κάνουν πλάκα, γελάνε και ξαναθυμίζουν με έναν διασκεδαστικό τρόπο τις αλήθειες της μάρκας. Σύντομα θα είναι στον «αέρα» η επόμενη ταινία την οποία θα επιλέξουν οι ίδιοι οι καταναλωτές. Οι «Πτι-Μπερ χαρακτήρες» καλούν τους λάτρεις του brand σε έναν call2action διαγωνισμό για να ψηφίσουν και να επιλέξουν ποιο θα είναι το επόμενο σποτ που θα βγει στον «αέρα». Στο petit-beurre.gr/onair, όλοι έχουν τη δυνατότητα να ψηφίσουν και να κερδίσουν δώρα.