Βράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία Με χαρακτηριστικό «άρωμα» από την αεροπορική και τουριστική άνοιξη της Αθήνας, το φετινό 18ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών διοργανώθηκε όπως κάθε χρόνο από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Με τίτλο «The PairFUME of the Athenian Spring», οι 250 παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν μια πλούσια θεματική ατζέντα, που αποτέλεσε και φέτος αφορμή για μία ουσιαστική «οικογενειακή» συνάντηση μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του. Οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι εκπρόσωποι του ΔΑΑ συνέθεσαν στο Ζάππειο Μέγαρο τη φετινή θεματολογία, η οποία μεταξύ άλλων περιέλαβε επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας το 2017, τις τάσεις που διαμορφώνουν την αεροπορική αγορά το 2018, τη νέα καμπάνια για την Αθήνα, πρωτοβουλία της Marketing Greece και του αεροδρομίου. Το Συνέδριο έκλεισε ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννης Παράσχης, μιλώντας για τη διαδρομή που οδήγησε στο ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα της περσινής χρονιάς και τις προοπτικές του 2018. Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο ΔΑΑ επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα.