Με αύξηση στη διαφημιστική δαπάνη εγκαινιάστηκε η πλέον ανταγωνιστική τηλεοπτική σεζόν της τελευταίας δεκαετίας. Η ταυτόχρονη πρεμιέρα των νέων προγραμμάτων 6 καναλιών στις 19 Σεπτεμβρίου ανέδειξε σαφείς δυναμικές υπεροχής για συγκεκριμένα προγράμματα, με την καθυστερημένη -σε σχέση με άλλες σεζόν- έναρξη των νέων προγραμμάτων να μην επηρεάζει αρνητικά τη διαφημιστική δαπάνη, η οποία ενισχύθηκε σημαντικά από το Eurobasket στο πρώτο μισό του μήνα, αλλά και από τις εκτεταμένες back-to-school καμπάνιες.

Με βάση τις εκτιμήσεις εμπορικών στελεχών, η διαφημιστική δαπάνη για τον μήνα Σεπτέμβριο που σημαίνει και την έναρξη της τηλεοπτικής περιόδου, «έτρεξε» με αύξηση της τάξης του 15% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, ενώ θετικό ήταν το πρόσημο και για τον Αύγουστο που έφερε επίσης αύξηση 10%. Με τη θετική πορεία των τελευταίων δύο μηνών, εκτιμάται ότι πλέον η διαφημιστική δαπάνη για το 9μηνο (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος) διαμορφώνεται από μηδέν έως συν 1, δηλαδή στα ίδια επίπεδα με το 2021.

Η «βουτιά» της περασμένης άνοιξης που ανέκοψε την ανοδική πορεία του πρώτου τριμήνου φαίνεται ότι πλέον διορθώνεται. Η πτώση στα διαφημιστικά έσοδα που άγγιξε το -12% τον περασμένο Μάιο και κινήθηκε με αρνητικό πρόσημο για 3-4 μήνες, απορροφήθηκε, ωστόσο παραμένει η αγωνία για τον «δύσκολο χειμώνα» που έρχεται. Διαβάστε περισσότερα στη στήλη Media Views του Marketing Week που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 03/10/2022.