Οδηγοί της ανάπτυξης τα lockdown λόγω πανδημίας και οι direct-to-consumer ενέργειες

Τα 73,7 εκατομμύρια έφτασαν οι νέοι συνδρομητές που εγγράφηκαν στη streaming υπηρεσία Disney+, μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, καθώς τα lockdown διεθνώς λόγω Covid-19 αύξησαν την τηλεθέαση. Ο Bob Chapek, CEO της Walt Disney Company, ισχυρίστηκε ότι, παρά την αναστάτωση που έφερε η πανδημία, η εταιρεία κατάφερε να διαχειριστεί τις δραστηριότητές της, κάνοντας, όπως ανέφερε, γενναία, μελετημένα βήματα με στόχο τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή της.

«Φωτεινό σημείο υπήρξαν οι D2C δραστηριότητές μας που αποτελούν κλειδί για το μέλλον της εταιρείας», πρόσθεσε. Ωστόσο, παρά την αύξηση των συνδρομητών, το τμήμα D2C, που περιλαμβάνει τα Hulu, ESPN+ και Disney+, ανέφερε λειτουργικές απώλειες ύψους 580 εκατ. δολαρίων, το δ΄ τρίμηνο. Σημειώνεται ότι η εταιρεία υπέστη σοβαρές απώλειες σε άλλους τομείς δραστηριότητας, όπως στα θεματικά πάρκα, τα οποία είτε παρέμειναν κλειστά, είτε υπολειτουργούσαν για μεγάλο μέρος της χρονιάς, στην κρουαζιέρα, τις ξεναγήσεις και το retail.

(Πηγή: Marketingweek.com)