Τις περισσότερες διακρίσεις στην 150 ετών ιστορία του απέσπασε το δίκτυο της FCB, στο φετινό φεστιβάλ Cannes Lions 2022, συγκεντρώνοντας 70 βραβεία Lions. Συγκεκριμένα, έλαβε ένα Titanium Lion, τρία Grand Prix Lions, 12 Gold Lions, 26 Silver Lions και 28 Bronze Lions. Μάλιστα, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, «η FCB έγινε το πρώτο agency, στην ιστορία του φεστιβάλ, που κέρδισε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το βραβείο Titanium Lion, το οποίο απονεμήθηκε στην FCB Inferno για το project “Dyslexic Thinking” για λογαριασμό της Virgin Group».

Παράλληλα, κατέλαβε, ως global δίκτυο, τη δεύτερη θέση για το 2022 και το δίκτυο της FCB στη Β. Αμερική την πρώτη θέση, για 4η συνεχόμενη χρονιά. «Είναι αρκετά δύσκολο να περιγράψουμε την επιμονή και τη σκληρή δουλειά που επέδειξε το δίκτυο μας ώστε να λάβει όλες αυτές τις διακρίσεις στο φετινό φεστιβάλ Cannes Lions. Αυτή η πολύ σημαντική επιτυχία οφείλεται στην προσήλωση των agencies και πελατών διεθνώς, σε δημιουργικές ιδέες που αντέχουν στον χρόνο και στην κοινή πεποίθηση πως έχουμε τη δύναμη, με τις ιδέες αυτές, να αναπτύξουμε το business των πελατών μας και να χτίσουμε μοναδικά brands.

Θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό, λόγω των δύσκολων συνθηκών και γεγονότων ανά τον κόσμο, να αναγνωρίσουμε την ομορφιά και τη δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος που στην ουσία μας οδήγησε σε αυτές τις διακρίσεις, μέσω της συνεργασίας και του πάθους για τη δουλειά μας», σημείωσε ο Owen Lee, CCO της FCB Inferno, προσθέτοντας ότι «υπάρχει ένα κομμάτι από τον καθένα μας σε ό,τι και αν κάνουμε».