«Κυριαρχεί» το «Tweeting Bra» με 8 συμμετοχές σε 4 κατηγορίες

Στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών, οι περισσότερες συμμετοχές από Ελλάδα αφορούν στην κατηγορία Films (7 συνολικά), με την The Newtons Laboratory να στέλνει 5 έργα της καμπάνιας «F2G Pay As You Go» για την Wind Hellas. Στην κατηγορία συμμετέχει επίσης η Spot JWT με το «Airbahal» για την Airfasttickets και η OgilvyOne με το «Does Love Exist?» για την Lacta.

Στα Press, η μοναδική ελληνική συμμετοχή έρχεται από την Bold Ogilvy με το έργο «Calligraphy» για την ΔΕΗ. Στα Cyber Lions, τρεις συμμετοχές έχει στείλει η OgilvyOne για το Tweeting Bra της Nestle, μία η Bold Ogilvy για την Cosmote και μία η Spot JWT για την Vodafone. Στα Direct Lions, «πρωταγωνιστεί» η Redirect με 3 συμμετοχές για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία (με το έργο «The Fridge»), ενώ το Tweeting Bra της Nestle και η OgilvyOne θα διαγωνισθούν και σ’ αυτή την κατηγορία. Στα Media Lions, διάκριση θα διεκδικήσουν η OgilvyOne (με δύο έργα για το Tweeting Bra και ένα για τo «Does Love Exist?» της Lacta) και η Bold Ogilvy με ένα έργο για την Cosmote.

Στα Branded Content & Entertainment (κατηγορία στην οποία η OgilvyOne πέρυσι απέσπασε δύο αργυρά και ένα χάλκινο με το «Love in the end» για τη Lacta), συναντάμε την Mindworks με το Philadelphia και την OgilvyOne με την Lacta. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι έχουμε συμμετοχές και στα Outdoor, με 4 έργα της Spot JWT για το νερό Ζαγόρι και ένα έργο της Frank, το «Raw», για το Vice Greece.

Επίσης, η Ελλάδα θα διαγωνισθεί και στην ενότητα PR Lions, από εταιρείες που δεν ανήκουν «αμιγώς» στην κατηγορία: Συμμετέχει η OgilvyOne με 2 έργα της για το Tweeting Bra και η Tempo OMD με το έργο «Το Δέντρο των Φιλιών» του ΟΠΑΠ. Τέλος, έχουμε και μία συμμετοχή στα Innovation Lions, από την Mindworks με το «Aqard.Io». Το Φεστιβάλ των Καννών -το οποίο το DailyFax θα καλύψει με καθημερινές ανταποκρίσεις- διεξάγεται φέτος 15-21 Ιουνίου.