Σε εξέλιξη βρίσκεται από χθες το φετινό φεστιβάλ Cannes Lions, απονέμοντας κατά την πρώτη του ημέρα διεξαγωγής και 10 Grand Prix σε έξι κατηγορίες.

Συγκεκριμένα, το The Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good απονεμήθηκε στην AMV BBDO London για το addresspollution.org, στην κατηγορία Pharma Lions το Grand Prix απέσπασε η Area 23 New York για το «Sick Beats» του Woojer και στην κατηγορία Health & Wellness Lions απονεμήθηκαν δύο Grand Prix, ένα στην TBWA\London για το έργο «Beco. #StealOurStaff» της Beco και στην AMV BBDO London για το έργο «#WomenPainStories» της Essity.

Στην κατηγορία Outdoor Lions δόθηκαν τρία Grand Prix: στην καμπάνια «Moldy Whopper» της Burger King από τους David Miami, Ingo Stockholm και Publicis Romania, στο έργο «Shutter ads» της Heineken από την Publicis Italy και στο «Renault – Village Electrique» της Publicis Conseil. Το Grand Prix στην κατηγορία Print & Publishing Lions απέσπασαν οι Ogilvy London/Ogilvy Toronto για την καμπάνια «Courage is Beautiful» του Dove, ενώ τα δύο Grand Prix στην κατηγορία Design απονεμήθηκαν στην AKQA Stockholm για το «H&M Looop» και στην Superunion London για τη Notpla.

(Πηγή: Campaign)