Περισσότερες από 1.000 συμμετοχές συγκέντρωσε η φετινή digital καμπάνια του aperitif Campari, κατά τη διάρκεια της οποίας 6 εκπρόσωποι των κλάδων υποκριτική, γαστρονομία, μουσική σύνθεση, φωτογραφία, χορός και mixology μοιράστηκαν με το κοινό τις γνώσεις τους μέσα από ισάριθμα online masterclasses. Έτσι, μετά από κλήρωση, προέκυψαν 12 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν live το masterclass της επιλογής τους με έναν από τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας, τον brand ambassador, Αποστόλη Τότσικα, τον chef ambassador, Ανδρέα Λαγό, τον ηθοποιό και μουσικό-συνθέτη, Γιώργο Παπαγεωργίου, ο οποίος επιμελήθηκε και τη μουσική σύνθεση του video clip, τον φωτογράφο, Πάνο Γιαννακόπουλο, τη χορεύτρια-χορογράφο, Ίριδα Παπουτσή, και τη mixologist, Μαίρη Ταλαιπώρου. Οι πρωταγωνιστές φιλοξένησαν τους συμμετέχοντες online σε έναν κόκκινο set up, ενώ συνομίλησαν με το κοινό και απάντησαν ζωντανά στις ερωτήσεις τους.