Στον «αέρα» βρίσκεται, τις τελευταίες ημέρες, η νέα καμπάνια της McVictor & Hamilton για το νέο Ψωμί Κατσέλης Διπλοζυμωτό, το οποίο διατηρεί τη γεύση και την υφή του για περισσότερες ημέρες, ώστε να κρατάει όλη την εβδομάδα.

Στο πλαίσιο της διαφημιστικής ταινίας, το μήνυμα αυτό επικοινωνούν 7 γυναίκες, οι οποίες υποδύονται τις ημέρες της εβδομάδας. Η καμπάνια αποτελεί, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, το αποκορύφωμα της δημιουργίας του Κατσέλης Διπλοζυμωτό, το οποίο ανέπτυξε από την αρχή η McVictor & Hamilton, αναλαμβάνοντας το branding, αλλά και την επικοινωνία του, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Κατσέλης, για 3η χρονιά. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Stefi, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.