Η αγορά ενέργειας, τον τελευταίο καιρό, δείχνει όλο και πιο μπερδεμένη, μυστηριώδης, άγνωστη. Πολλούς τους τρομάζει και ψάχνουν να βρουν τη σωστή λύση. Κάποιος θα έλεγε ότι μοιάζει με μια ζούγκλα. Αυτή η σκέψη αποτέλεσε και την πηγή της έμπνευσης για την κεντρική ιδέα της νέας retail καμπάνιας της Elpedison.
Στην ταινία, το κοινό βλέπει έναν ήρωα ο οποίος περνάει διάφορες περιπέτειες, καθώς περιπλανιέται στη ζούγκλα της ενέργειας, αναζητώντας μάταια διέξοδο. Όλα αυτά, μέχρι τη στιγμή που ένας έμπειρος εξερευνητής έρχεται να τον σώσει και να τον οδηγήσει στη λύτρωση.
Η καμπάνια απλώνεται σε τηλεόραση, digital, radio και έντυπα μέσα και την επιμέλειά της έχει το McCann Worldgroup Greece. Τέλος, την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Filmiki, σε σκηνοθεσία Dan French.