«Επίσημη αγαπημένη» είναι η προσωνυμία που ακολουθεί την Εθνική Ομάδα Μπάσκετ τα τελευταία χρόνια, καθώς έχει συνδέσει την ιστορία της με μεγάλες στιγμές του ελληνικού αθλητισμού. Έτσι, σε κάθε παιχνίδι δεν αγωνίζονται μόνο οι 12 παίκτες που βρίσκονται στο παρκέ, αλλά μία ολόκληρη χώρα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η McCann Athens, η οποία «έχτισε» πάνω σε αυτή την ιδέα την καμπάνια για τη χρυσή χορηγία του ΟΠΑΠ στην Εθνική Ομάδα Μπάσκετ.

Στην ταινία, παρουσιάζονται στιγμιότυπα από τις ζωές απλών, καθημερινών ανθρώπων που ό,τι κι αν κάνουν, το κάνουν φορώντας μια φανέλα της εθνικής, καθώς «δεν νιώθουν απλώς μέλη αυτής της ομάδας αλλά είναι», όπως επισημαίνεται.

Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, η καμπάνια συνοδεύεται από print και social media υλικά επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου ενός social media activation, στο πλαίσιο του οποίου οι χρήστες του Instagram είχαν τη δυνατότητα να «φορέσουν» την επίσημη φανέλα της εθνικής με τη χρήση AR τεχνολογίας, να δημοσιεύσουν τη φωτογραφία και να μπουν σε κλήρωση για να παρακολουθήσουν από κοντά έναν αγώνα της Εθνικής. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η BOO productions, σε σκηνοθεσία Ευθύμη Kosemund Σανίδη.