Η ΙΔΕΑ Τον λογαριασμό του brand Γεμιστά Παπαδοπούλου ανέλαβε η McCann Athens, με την πρώτη τηλεοπτική καμπάνια της νέας συνεργασίας να αποτελεί ήδη γεγονός.

Η ιδέα στην οποία βασίστηκε η καμπάνια είναι το πόσο ευρηματικός μπορεί να γίνει κανείς προκειμένου να αποκτήσει ένα μπισκότο Γεμιστά Παπαδοπούλου. Δεδομένου ότι αυτά τα μπισκότα αρέσουν πολύ, κάποιοι ζορίζονται να τα μοιραστούν.

Οπότε οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας πρέπει να βάλουν το μυαλό τους να δουλέψει και να σκαρφιστούν κάτι για να τα κάνουν δικά τους, σε περίπτωση που τους τα αρνηθούν. Οι ήρωές – ένας κλόουν, ένας μηχανικός και ένας ευφάνταστος κύριος – μετατρέπονται σε επίδοξους go-getters, με παιδικό πείσμα, για ένα ή περισσότερα Γεμιστά Παπαδοπούλου. Την παραγωγή ανέλαβε η Parasol και τη σκηνοθεσία οι Lobster.