Η ΙΔΕΑ Η νέα καμπάνια της Elpedison αναλαμβάνει να ξεναγήσει το καταναλωτικό κοινό σε εκείνη την η περιοχή του μυαλού όπου στοιβάζονται όλα αυτά τα πράγματα που «υπόσχεσαι στον εαυτό σου ότι θα κάνεις “κάποια στιγμή”, αλλά αυτή η στιγμή δεν έρχεται ποτέ».

Εκεί θα συναντήσει κανείς ακατάστατες ντουλάπες, μοναχικούς οδοντίατρους, διάφορους ξεχασμένους φίλους και γνωστούς και πάρα πολλά ακόμα πράγματα, σκέψεις και υποχρεώσεις. Βέβαια, ανάμεσα σε όλα τα παραπάνω, συναντά και κάποια άλλα, που τα αφήνει για «κάααποια στιγμή, ενώ θα είχε ολοφάνερο κέρδος αν τα έκανε τώρα», όπως υποστηρίζει η καμπάνια, με ένα από αυτά να είναι η αλλαγή παρόχου ενέργειας με την Elpedison.

Την επιμέλεια του συνόλου της 360ο καμπάνιας είχε η McCann Athens, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών ανέλαβε η Takes 2, σε σκηνοθεσία της Βιολέτας Τσέλη και του Μανόλη Μαυρή.