Στοιχεία σχετικά με το lockdown και τη καταναλωτική συμπεριφορά στα εμπορικά καταστήματα συγκέντρωσε η Pobuca. Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του επερχόμενου lockdown την Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου, παρατηρήθηκε μαζική εισροή καταναλωτών στα περισσότερα καταστήματα λιανικής. Οι καταναλωτές, στο ενδεχόμενο τα εμπορικά καταστήματα να παραμείνουν για τουλάχιστον έναν μήνα κλειστά, παροτρύνθηκαν να αγοράσουν ρούχα και άλλα, όχι πρώτης ανάγκης αγαθά.

Ενδεικτικά, εξετάζοντας τα αποτελέσματα loyalty σε έναν μεγάλο αριθμό καταστημάτων μόδας και ένδυσης, η Pobuca παρατήρησε αύξηση πάνω από 100% στον αριθμό των πελατών και τις πωλήσεις που καταγράφηκαν την Παρασκευή 6/11 (πρώτη ημέρα πριν το lockdown) σε σχέση με τις δύο προηγούμενες Παρασκευές, 23 και 30/10 αντίστοιχα, με ανάλογη αύξηση να παρατηρείται και την Πέμπτη 5/11 (δύο ημέρες πριν το lockdown) σε σχέση με τις δύο προηγούμενες Πέμπτες, 22 και 29/10.