Σε ανανέωση της συνεργασίας τους προχωρούν, για δεύτερη χρονιά, η Vechro και η ForestView, μετά από κλειστό spec, με τη δεύτερη να αναλαμβάνει εκ νέου τον στρατηγικό σχεδιασμό, τη δημιουργική υλοποίηση και το content strategy του brand, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξή του. Το γεγονός επισφραγίστηκε με τη νέα 360° καμπάνια «Το χρώμα έχει δύναμη», την οποία δημιούργησε η ForestView σε συνεργασία με το τμήμα marketing της Vechro. H καμπάνια, η οποία φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν «ύμνο» στο χρώμα και τον ρόλο που παίζει στη ζωή του ατόμου, «τρέχει» ήδη σε online και offline περιβάλλον, σε παραγωγή της εταιρείας Top Cut Modiano, με σκηνοθέτη τον Γιάννη Δημολίτσα.