Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί τις σελίδες των προϊόντων της, προσφέροντας περιεχόμενο για την περίοδο που όλοι «Μένουμε σπίτι». Μέσω της νέας διαδικτυακής της πρωτοβουλίας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει το μήνυμα των αρμόδιων αρχών και καλεί τους πολίτες να μείνουν «μαζί στο σπίτι», παρέα με τις μάρκες FIX Hellas, FIX Άνευ, Mythos, Kaiser, Tuborg και Somersby.

Τα brands της εταιρείας προσφέρουν διαδικτυακά προτάσεις απασχόλησης στους καταναλωτές.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί τις σελίδες των προϊόντων της, προσφέροντας περιεχόμενο για την περίοδο που όλοι «Μένουμε σπίτι». Μέσω της νέας διαδικτυακής της πρωτοβουλίας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει το μήνυμα των αρμόδιων αρχών και καλεί τους πολίτες να μείνουν «μαζί στο σπίτι», παρέα με τις μάρκες FIX Hellas, FIX Άνευ, Mythos, Kaiser, Tuborg και Somersby.

Τα brands της εταιρείας προσφέρουν καθημερινά μέσα από τις σελίδες τους στα social media δημιουργικές προτάσεις αξιοποίησης του χρόνου στο σπίτι και διαδραστικές εμπειρίες. Μέσω της πρωτοβουλίας αυτής, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία υποστηρίζει ενεργά την προσπάθεια «Mένουμε σπίτι», μεταδίδοντας το μήνυμα της συλλογικής υπευθυνότητας αλλά και της αισιοδοξίας.