Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας εκτιμήσεων Recma

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Την θέση του μεγαλύτερου media agency διατηρεί η MediaCom, ακολουθούμενη από την Carat. Η Maxus αποτελεί το νεότερο media network της WPP, με παγκόσμιο CEO τον Vikram Sakhuja. Η ανάπτυξή της, όπως αναφέρει η έκθεση, έφτασε το 2013 το 13.3%. Ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2008 και πλέον δραστηριοποιείται σε 55 χώρες και απασχολεί 2.500 άτομα προσωπικό. Σε γενικές γραμμές, το 2013 ήταν μια καλή χρονιά όσον αφορά στην ανάπτυξη των περισσότερων media agency δικτύων, με μόνες τις ZenithOptimedia και Havas Media να «πέφτουν» στις θέσεις τις συνολικής κατάταξης.