Axel Springer και Burda αναλύουν την επιτυχημένη μεταμόρφωσή τους

Κλασσικά παραδείγματα αποτελούν δύο γερμανοί «γίγαντες», Axel Springer και Burda Media: Προερχόμενοι ιστορικά από τον κλάδο των εφημερίδων και των περιοδικών αντίστοιχα, έχουν καταφέρει να φέρουν τα ψηφιακά τους έσοδα κοντά στο 50% του συνόλου, ενώ έχουν διευρύνει εντυπωσιακά τις δραστηριότητές τους. Κοινός παρονομαστής δεν είναι μόνο η ορθολογική και στοχευμένη διαχείριση των έντυπων προϊόντων αλλά, ακόμα περισσότερο, η επιθετική πολιτική στα ψηφιακά Μέσα, με την δημιουργία νέων μαρκών (ή και αναγέννηση «ιστορικών») αλλά και με επενδύσεις στην τεχνολογία και σε συγγενικούς της διαφήμισης κλάδους όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο. Την στρατηγική των δύο ομίλων θα αναλύσουν δύο κορυφαία στελέχη: Η επικεφαλής του Axel Springer Ιταλιας (και Πρόεδρος του ΙΑΒ Ιταλίας) Simona Zanette και ο Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Burda International, Olaf Holzhauser. Το Publishing Conference ‘14 θα διεξαχθεί την Παρασκευή 7 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza. Περισσότερα στο www.publishingconference.gr.