Παίζεις και τα παίζεις!
Εάν πιστεύεις ότι έχεις αρκετές γνώσεις γίνε ένας από τους 300 του Μητσικώστα και ρίξου στη μάχη του πρώτου live διαδυκτιακού τηλεπαιχνιδιού. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μπεις στην εφαρμογή (application) και να δηλώσεις συμμετοχή. Στη συνέχεια, μισή ώρα πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, κάνεις check-in και αμέσως μετά περιμένεις την κλήρωση για τους 300 παίχτες. Με την ανακοίνωση των τυχερών το παιχνίδι ξεκινά. Για να κερδίσεις θα πρέπει να απαντήσεις σωστά σε 9 multiple choice ερωτήσεις, μέσα στα χρονικά πλαίσια που δίνονται. Η 10η ερώτηση διαφέρει, αφού οι παίχτες καλούνται να βάλουν στη σωστή σειρά, όσο το δυνατόν γρηγορότερα, 4 απαντήσεις. Οι 10 γρηγορότεροι, που θα έχουν απαντήσει σωστά, είναι οι νικητές του παιχνιδιού και αυτοί που κερδίζουν πλούσια δώρα.

Μιλώντας με την ΟΠΑΠ Α.Ε.
Ποιοί είναι οι στόχοι που επιδιώκετε να πετύχετε μέσα από το Mathe Click;

Η ΟΠΑΠ είναι γνωστή σε όλους τους Έλληνες, ωστόσο, οφείλουμε να παραδεχτούμε περισσότερο και καλύτερα γνωστή σε παλαιότερες γενιές Ελλήνων. Με το Mathe Click και κυρίως με την είσοδό μας στο Facebook, θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα έρθουμε πιο κοντά και στις νεότερες γενιές, ώστε να μας γνωρίσουν κι αυτές με τρόπο φιλικό και μέσα από ένα διασκεδαστικό παιχνίδι γνώσεων το οποίο ταιριάζει σε όλους.

Πιστεύετε ότι η όλη ενέργεια “εκσυγχρονίζει” την εικόνα τησ ΟΠΑΠ;

Φυσικά. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. είναι μια εταιρεία με 50χρονη ιστορία, στη διάρκεια της οποίας απέδειξε ότι γνωρίζει καλά το “παιχνίδι” του διαρκούς εκσυγχρονισμού της. Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, ο εκσυγχρονισμός είναι και αναγκαίος και σκόπιμος. Προπαντός είναι το ζητούμενο από τους πολυπληθείς φίλους μας και αυτούς που επιθυμούν να γίνουν φίλοι μας.

Ποιά θέση έχουν τα social media στη συνολική στρατηγική σας;

Πολύ σύντομα θα διαπιστώσουν όλοι πως τα social media αποκτούν ιδιαίτερη σημασία για την ΟΠΑΠ Α.Ε., κάτι άλλωστε το οποίο συνέβη με όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. είναι μια επιχείρηση κατ’ εξοχήν της Κοινωνικής Ευθύνης, άρα οφείλει να έχει παρουσία και στα social media. Μόνο που αυτό θα το κάνει η εταιρεία μας με υπεύθυνο τρόπο και για το καλό όλων. Θέλουμε να πιστεύουμε και με εντυπωσιακό τρόπο, αλλά αυτό θα το κρίνει η Κοινή Γνώμη πολύ σύντομα, όταν για παράδειγμα θα δει να βγαίνει στον “αέρα” το goodchannel.gr μια εξαιρετικά πρωτοποριακή, για τα ελληνικά δεδομένα, ιδέα και χρήσιμη για όλη την κοινωνία μας.


Μιλώντας με τη Leo Burnett – Digital
Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία ενός live παιχνιδιού στο Facebook;

Το πιο σημαντικό στοιχείο μιας web ενέργειας είναι το περιεχόμενο, το content. Ο χρήστης ρωτά: “Τι έχω να κερδίσω; Γιατί να ασχοληθώ με αυτό που έχεις κάνει;”.  Δεν αρκεί απλώς να βγάζει κανείς ένα μήνυμα σε μια οθόνη παθητικά και να περιμένει πως κάποιος θα ασχοληθεί μαζί του. Το web περιβάλλον είναι άκρως ανταγωνιστικό καθώς εκατοντάδες στοιχεία πληροφορίας διεκδικούν το ενδιαφέρον του χρήστη καθημερινά. Αυτό σημαίνει πως πρέπει κανείς να προσφέρει, πρώτον, όσο το δυνατόν πιο ουσιαστικές εμπειρίες (εδώ έρχεται το live παιχνίδι) και δεύτερον να το κάνει εκεί που οι χρήστες βρίσκονται (εδώ έρχεται το facebook). Σκεπτόμενοι έξω από τα πλαίσια προέκυψε το Mathe Click.

Ποιά είναι τα ζητούμενα που εξυπηρετεί;

Το Mathe Click προσφέρει μια πραγματικά πρωτότυπη ψυχαγωγική εμπειρία, με προστιθέμενη αξία, που μεταφέρει τις αξίες του brand. Η ΟΠΑΠ είναι ένα brand συνυφασμένο τόσο με την προσφορά, όσο και με τη διασκέδαση. Όλα αυτά μέσα στο Mathe Click μεταφέρονται με τρόπο απτό, ο παίκτης το βιώνει δεν του το λέμε. Πρόκειται για μια αμφίδρομη εμπειρία στην οποία ο χρήστης συν-δημιουργεί την εμπειρία και λόγω των έντονων βιωματικών στοιχείων περνά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις σύγχρονες αξίες του brand.

Θα λέγατε ότι είναι ένα “παρακινδυνευμένο εγχείρημα”; Για ποιούς λόγους;

Οποιοσδήποτε καινοτομεί κατά κάποιο τρόπο ρισκάρει, ειδικά όταν χρειάζεται να εξελίξει web εφαρμογές για να πραγματοποιήσει την ιδέα του. Από την άλλη, γίνεται πλέον ξεκάθαρο ότι όταν τα νέα μέσα έρχονται όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της ψυχαγωγίας και επικοινωνίας σε καθημερινή βάση, το πραγματικά “παρακινδυνευμένο” είναι να απουσιάζει κανείς από τέτοιες εξελίξεις και να μην εκμεταλλεύεται την τεχνογνωσία που διαθέτει σε τέτοιους δρόμους επικοινωνίας.

Ποιό είναι το βασικό διαφοροποιό στοιχείο του συγκεκριμένου παιχνιδιού;

Καταρχάς το απρόσμενο και η έκπληξη. Πήραμε ένα συνηθισμένο καθημερινό στοιχείο, την εμπειρία στο Facebook, και προσθέσαμε κάτι καινούργιο. Από εκεί πέρα είναι η ζωντανή εμπειρία και η διασκέδαση του παιχνιδιού. Οποιοσδήποτε, σχεδόν, μπορεί να παίξει ζωντανά με τους φίλους του, live με τον Γιώργο Μητσικώστα και για 20 λεπτά κάθε Τετάρτη να τον απολαύσει, να κάνει chat μαζί του και ίσως (το λιγότερο σημαντικό από ό,τι διαπιστώσαμε) να κερδίσει πλούσια δώρα.

Από δημιουργικής πλευράς, πώς αντιμετωπίσατε το όλο θέμα;

Λόγω του ότι ήδη το όλο εγχείρημα βρίσκεται έτσι κι αλλιώς ως εμπειρία στην κόψη της web καινοτομίας, επιλέξαμε να υπάρχουν κάποια σημεία αναφοράς χρηστικά και εικαστικά, κατανοητά στους παίκτες και θεατές. Γι’ αυτό το λόγο χρησιμοποιήσαμε αρκετά στοιχεία τηλεπαιχνιδιού σε επίπεδο κάποιων οπτικών στοιχείων και δομής. Ουσιαστικά κρατάμε, τουλάχιστον στην αρχή, ένα γνωστό πλαίσιο αναφοράς για να μην αποκλείσουμε κανένα.

Με ποιά κριτήρια επιλέχθηκε ως παρουσιαστής ο Γ. Μητσικώστας; Πώς “δένει” με το παιχνίδι;

Ο Γιώργος Μητσικώστας είναι ιδανικός, γιατί πέρα από το γεγονός πως είναι ιδιαίτερα αγαπητός και έχει το δικό του κοινό, οι απίστευτα γρήγορες εναλλαγές του και τα σχόλιά του κινούνται σε ρυθμούς πραγματικά αντίστοιχα γρήγορους με το web. Επιπλέον, το Mathe Click είναι ένα ζωντανό παιχνίδι, με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αυτό συνεπάγεται και ο Γιώργος είναι εξαιρετικός, καθώς μπορεί και προσαρμόζει άμεσα τις αντιδράσεις του σε σχόλια παιχτών, μέσω chat, και τις εξελίξεις στην καθημερινότητα.  Δεν είναι τυχαίο ότι βίντεο επεισοδίων τα οποία έχουν ανέβει μετά το τέλος παιχνιδιού στο youtube έχουν αξιόλογη θέαση από μόνα τους.

Απ’ όσο γνωρίζουμε, δεν θα υπάρξει a.t.l. επικοινωνία για το Mathe Click. Είναι μια στρατηγική επιλογή αυτή και αν ναι, για ποιούς λόγους;

Το Mathe Click ξεκίνησε ως μια αμιγώς web ενέργεια. Πιο σημαντικά, παρέχει στους χρήστες πραγματικά προστιθέμενη αξία με τη μορφή της συμμετοχής, της διασκέδασης, της αφορμής για συζήτηση. Αυτό το περιεχόμενο (content) είναι το άγιο δισκοπότηρο μιας ενέργειας web και όταν το έχει, όσο το Mathe Click μπορείς να βασιστείς στη δυναμική του ίδιου του web για το διαμοιρασμό της είδησης και την αύξηση της συμμετοχής. Λέμε συχνά “show, don’t tel;”. Μας προσφέρθηκε λοιπόν η δυνατότητα να δείξουμε και όχι απλά να πούμε τι είναι το Mathe Click και σε αυτή τη φάση αυτό επιλέξαμε να κάνουμε.

Πώς κρίνετε το ρόλο των social media σήμερα στην επικοινωνία μαρκών και υπηρεσιών και ποιά πιστεύετε ότι είναι η μελλοντική δυναμική τους;

Όπως και αν τα ονομάσουμε και όποια ενσάρκωση και αν έχουν (σήμερα είναι το facebook και το twitter, αύριο θα είναι με βεβαιότητα και κάτι άλλο), τα social media ήρθαν για να μείνουν. Οι χρήστες θα κάνουν διάλογο με περιεχόμενο, βίντεο, εικόνες, κείμενα και θα συζητήσουν αυτό που τους ενδιαφέρει και αφορά. Θα συζητήσουν για τα brand και για τις υπηρεσίες είτε αυτο αρέσει είτε δεν αρέσει στις επιχειρησεις. Διατεινόμαστε λοιπόν ότι το brand οφείλει να συμμετέχει στο διάλογο και να αδράξει πραγματικά τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Αυτό φαίνεται να γίνεται πλέον κατανοητό.