Ο όμιλος εταιρειών TDG διοργανώνει την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου, σε συνεργασία με τον οργανισμό Μπούσια, ένα εξειδικευμένο Masterclass με θέμα “Mastering the Digital Shelf”. H εκδήλωση επικεντρώνεται ειδικά σε Καταναλωτικά Συσκευασμένα Προϊόντα (CPG) και Καταναλωτικά Προϊόντα Υγείας και θα πραγματοποιηθεί online με την παρουσία επαγγελματιών από brands και retailers του χώρου.

Ζητήσαμε από τον κύριο Οδυσσέα Ντότσικα, Ιδρυτή και CEO του ομίλου TDG να μας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για την εκδήλωση και να μας αναλύσει το σκοπό της.

Κύριε Ντότσικα λάβατε την πρωτοβουλία ως TDG, σε συνεργασία με τον εκδοτικό οργανισμό Μπούσια, να δημιουργήσετε ένα Masterclass με θέμα: Mastering the Digital Shelf. Τι δημιούργησε την ανάγκη για αυτή την εκδήλωση;  

Η ανάγκη δημιουργίας και επικοινωνίας γνώσης και βέλτιστων πρακτικών γύρω από το θέμα, γιατί σε αυτό αποσκοπεί το Masterclass, γεννήθηκε αφενός από τις ριζικές αλλαγές που επήλθαν τους τελευταίους 18 μήνες στις καταναλωτικές συμπεριφορές των Ελλήνων και τον κεντρικό ρόλο που πλέον παίζει το ψηφιακό ράφι σε όλους τους τομείς του εμπορίου, αφετέρου, από το big bangπολλαπλών και νέων ψηφιακών καναλιών που έχουν δημιουργηθεί ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών.

Ως όμιλος εταιρειών που διαχρονικά επενδύει, έχει θέση και πρόταση σε ό,τι νέο, βρήκαμε ότι δεν υπάρχει καταλληλότερη στιγμή για να μοιραστούμε προβληματισμούς, γνώσεις και εμπειρίες γύρω από το θέμα και να κάνουμε μία πρώτη αποτίμηση.

Γιατί εξειδικεύεται στους κλάδους CPG & Online Health;

Το Masterclass απευθύνεται ειδικά σε senior επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται κυρίως σε brands και retailers στο χώρο των FMCG και e-Health/Beauty κυρίως λόγω του μεγέθους και του βάθους της αλλαγής στους κλάδους αυτούς.

Για να καταλάβουμε την κλίμακα, μέσα σε λιγότερο από δύο έτη οι αγορές των online supermarketsπενταπλασιάστηκαν σε αξία, με τους περισσότερους καταναλωτές να είναι καινούριοι. Αντίστοιχα εκθετική ήταν και η ανάπτυξη νέων σημείων online λιανικής και αντίστοιχων ψηφιακών ραφιών.

Οι αλλαγές αυτές, όπως είναι αναμενόμενο, έχουν αλλάξει τις προτεραιότητες σε όλες τις εταιρείες, ενώ έχουν δημιουργηθεί ή δημιουργούνται νέες εσωτερικές δομές και πρακτικές, καθώς και νέα μοντέλα συνεργασίας.

Τι προσδοκάτε ότι θα αποκομίσουν οι επαγγελματίες που θα συμμετέχουν;

Η αξία στις δύο ώρες που θα διαρκέσει το Masterclass θα έλεγα ότι εν τέλει θα αποτιμηθεί σε τρεις τομείς:

  1. Κατανόηση του context των αλλαγών και αποτύπωση του μεγέθους αυτών σε πραγματικά νούμερα. Σε αυτό θα βοηθήσει η παρουσίαση της παγκόσμιας εταιρείας ερευνών GWI η οποία θα εμβαθύνει στην αλλαγή στην καταναλωτική στάση και συμπεριφορά των Ελλήνων σε σχέση με τις onlineαγορές, σε συνδυασμό με την καταγραφή των πραγματικών μεγεθών και της ανάλυσης των onlineκαλαθιών που θα παρουσιαστούν από την Convert Group.
  2. Δυνατότητα σύνθεσης ενός συνεκτικού πλαισίου ανάλυσης και σχεδιασμού e-commerceστρατηγικής. Η εταιρεία ForestView θα παρουσιάσει με case studies ένα στρατηγικό πλαίσιο το οποίο δίνει τη δυνατότητα στα brands να κινηθούν επιτυχώς σε πολλαπλά ψηφιακά ράφια, συνδυάζοντας αρμονικά τις πρακτικές διαχείρισης του ταξιδιού του καταναλωτή με τα εσωτερικά και εξωτερικάoperations που απαιτούνται για να γίνει αυτό επιτυχώς. Αντίστοιχα στο ίδιο μήκος κύματος θα παρουσιαστούν επιτυχημένα παραδείγματα activation προγραμμάτων μεταξύ brands και retailers σε ψηφιακά ράφια και διαδρόμους μέσω της εξειδικευμένης υπηρεσίας e-retail Media του ProjectAgora.
  3. Τέλος, μέσω της συζήτησης στο καταληκτικό πάνελ με επαγγελματίες του κλάδου (ενδεικτικά ΑΒ, Loreal, Johnson & Johnson, Hondos Center) θα δοθεί η ευκαιρία για συναντίληψη των ευκαιριών και προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στην προσπάθειά τους για μία επιτυχημένη παρουσία στο ψηφιακό ράφι, ενώ θα αναδειχθούν και οι βέλτιστες πρακτικές που έχουν δημιουργηθεί έως σήμερα στην προσπάθεια αυτή.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το Masterclass: Mastering the Digital Shelf μπορείτε να βρείτε στο site του συνεδρίου Shop X.