Οι καταναλωτές ανησυχούν για τις διαδικτυακές απάτες. Οι διαδικτυακές αγορές κέρδισαν έδαφος στις προτιμήσεις των πολιτών, ξεπερνώντας όλες τις υπόλοιπες μορφές συναλλαγών κατά τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως πραγματοποίησαν τις αγορές τους online. Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει επίσης πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσότερα […]

Οι καταναλωτές ανησυχούν για τις διαδικτυακές απάτες.

Οι διαδικτυακές αγορές κέρδισαν έδαφος στις προτιμήσεις των πολιτών, ξεπερνώντας όλες τις υπόλοιπες μορφές συναλλαγών κατά τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως πραγματοποίησαν τις αγορές τους online. Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει επίσης πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου, με σχεδόν δύο στους τρεις (58%) να παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες μέσω κάποιας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας.

Επιπλέον, το 37% δήλωσε πως ξεκίνησε να πραγματοποιεί online τις διατραπεζικές συναλλαγές του, ενώ αύξηση παρουσίασαν και οι διαδικτυακές αγορές προϊόντων πρώτης ανάγκης (+36%). Ωστόσο, οι μισοί από τους νέους αγοραστές στο διαδίκτυο (51%) δηλώνουν ότι παραμένουν πιστοί στις καταναλωτικές συνήθειες που έχουν και στον φυσικό κόσμο, ενώ σχεδόν όλοι (87%) είναι προσεκτικοί σχετικά με το τι και πού ψωνίζουν στο διαδίκτυο, με το 65% των καταναλωτών να σημειώνει πως ανησυχεί μην πέσει θύμα διαδικτυακής απάτης ή «παραπλάνησης». Τέσσερις στους πέντε Ευρωπαίους (81%) προτιμούν να πραγματοποιούν αγορές από γνωστούς εμπόρους, με το 80% να δίνει προσοχή στην ασφάλεια της ιστοσελίδας και τις κριτικές. Τα βιβλία αναδείχθηκαν δημοφιλέστερο προϊόν (32%) κατά το lockdown.