Η πανδημία «αλλάζει» την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Νέα έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι «συναισθηματικές» αγορές αναπτύσσονται ταχύτερα από ποτέ, καθώς οι συναλλαγές την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου φανερώνουν άνοδο της τάξεως του 180% την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει ο ετήσιος δείκτης «Mastercard Love Index», φέτος οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν, με τα ζευγάρια να προγραμματίζουν διαφορετικού τύπου αγορές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, την οποία αναμένεται να περάσουν στο σπίτι.

Ανάμεσα στις πιο διαδεδομένες επιλογές των ζευγαριών για τον εορτασμό της φετινής ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου είναι ένα δείπνο στο σπίτι, οι περίπατοι στα πάρκα, οι μαραθώνιοι σειρών και ταινιών και οι κατ’οίκον παραγγελίες. Οι διαδικτυακές συναλλαγές κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου παρουσιάζουν σταθερή άνοδο, ενώ φέτος βρίσκονται στο υψηλότερο της τελευταίας δεκαετίας, καθώς εμφανίζουν συνολική αύξηση της τάξεως του 572%.