Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα για το Q1 αυξήθηκαν κατά 38% αγγίζοντας τα 53 εκατ. δολάρια, ενώ τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 42,7 εκατ., ενισχυμένα κατά 34%. «Η ταχύτητα με όλες τις σημασίες της λέξεις μετατρέπεται σε ζωτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και διαφοροποιό στοιχείο και δεν χρειάζεται να ιδρύσουμε κανένα ινστιτούτο για να το μάθουμε.

Απλά ακούμε», δήλωσε Sorrell, αναφερόμενος εμμέσως στην ίδρυση του Institute for Real Growth από την WPP, η οποία ανακοίνωσε πτώση κοντά στο 3% για το πρώτο τρίμηνο. Σε συνέντευξή του στο Ad Age, ο Sorrell δήλωσε ότι τα data δεν είναι εχθρός της δημιουργικότητας, αντίθετα την κάνουν πιο αποτελεσματική, σχολιάζοντας ότι τα μεγαλύτερα budgets κατευθύνονται στο ψηφιακό περιεχόμενο και το programmatic με βάση first-party data.

Αναφερόμενος στις μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες του, εντόπισε την έλλειψη ταχύτητας, καθώς και το ζήτημα της αποτελεσματικής χρήσης της τεχνολογίας. Υποστηρίζοντας το «mantra» ταχύτερα, καλύτερα, φθηνότερα, ανέδειξε την επικέντρωση στο digital ως κλειδί της ανάπτυξης της εταιρείας του, καθώς, όπως εξήγησε, έχει ήδη ξεπεράσει τα παραδοσιακά media.
(Πηγή: AdAge)