Νομοσχέδιο της Βρετανίας για προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι

Την αντίθεσή τους στο νέο νομοσχέδιο, που τέθηκε πρόσφατα σε δημόσια διαβούλευση στη Βρετανία, για την πλήρη απαγόρευση της online διαφήμισης προϊόντων υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι, εκφράζουν 3.000 μεγάλες εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι Mars, Unilever, Kellogg’s, Mondelez, PepsiCo και General Mills. Με επιστολή στον Πρωθυπουργό, Borris Johnson, εκφράζουν την αντίθεσή τους για τους επιχειρούμενους περιορισμούς της περιγραφής των προϊόντων στα ίδια τους τα websites και τα κανάλια στα social media, παρά τις πρότερες περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις της βρετανικής κυβέρνησης.

Επίσης, κάνουν λόγο για «δυσανάλογη πρόταση» σε «εξαιρετικά μικρό χρονικό διάστημα», δεδομένων των τεχνικών λεπτομερειών που πρέπει να διασαφηνιστούν. Ισχυρίζονται ότι παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατροφή της χώρας εν μέσω πανδημίας, με τους advertisers να συνεχίζουν να βοηθούν την κυβέρνηση στην επικοινωνία των μηνυμάτων της για την υγεία, ενόψει και του Brexit. Ζητούν δε, με την υποστήριξη του Advertising Association και του ISBA, παράταση της διαβούλευσης και συνάντηση για τα επόμενα βήματα.

(Πηγή: marketingweek.com)