Κορυφώνεται το ενδιαφέρον της αγοράς για το συνέδριο της 4ης Ιουλίου

Πέραν τούτου, οι συμμετοχές των συνέδρων αυξάνονται διαρκώς και αναμένεται η αίθουσα του Αμφιθεάτρου να είναι κατάμεστη από ανώτατα και ανώτερα στελέχη marketing, εταιρειών επικοινωνίας και media. Μερικά από τα brands που θα παρουσιάσουν cases ελληνικότητας είναι τα Amstel, Μπίρα Άλφα, Misko, Γιώτης, Agrino, Μύθος, Tsantalis, Παγωτά Δωδώνη, Fresh Line, Diageo, Elpen, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μetro ΑΕΒΕ, Louis Cruises, Apivita, Λουξ Μαρλαφέκας κ.α.

Χορηγοί του συνεδρίου είναι η Coca Cola 3E και η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, ενώ υποστηρικτές οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Global Link, IN Group, Μύθος Ζυθοποιία και MillwardBrown RI. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και έχει την υποστήριξη της Συμμαχίας για την Ελλάδα.

Στόχος του είναι να προσεγγίσει την ελληνικότητα για πρώτη φορά από την πλευρά του marketing, δίνοντας την ευκαιρία σε marketers και brands, είτε ελληνικά, είτε διεθνή, να «ξεδιπλώσουν» την ελληνικότητα, με τον τρόπο που το κάθε ένα την αντιλαμβάνεται και την εξελίσσει. Περισσότερα στο www.markonellinikotita.gr.