Η απόκτηση του βιβλίου αυτού από τους ανθρώπους που ασχολούνται με τις υπηρεσίες τούς εφοδιάζει με ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Με το επιστημονικό αυτό σύγγραμμα ο συγγραφέας προσφέρει στον αναγνώστη ένα πλήρες θεωρητικό πλαίσιο στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Το θεωρητικό αυτό πλαίσιο αναλύεται με πληθώρα πρακτικών παραδειγμάτων και αναφορών από την ελληνική πραγματικότητα.
Έτσι, με τον συνδυασμό αυτό, το βιβλίο είναι μοναδικό στο είδος του. Δεδομένης της σημασίας που έχουν οι υπηρεσίες (τηλεπικοινωνίες, τουριστικές, τραπεζικές κ.λπ.) για την ελληνική οικονομία, το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο στα χέρια όλων των στελεχών που εργάζονται στον τομέα των υπηρεσιών, αφού η επιλογή των αποφάσεων γίνεται περισσότερο ορατή και ασφαλής και παράλληλα τους βοηθά να διευρύνουν τον ορίζοντα της σκέψης τους.
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Ο Σπύρος Γούναρης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ειδικεύεται στον χώρο του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών, της Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων για την Ανάπτυξη Κουλτούρας και Πρακτικών προσανατολισμένων στην αγορά, της Εξυπηρέτησης και της Ικανοποίησης του Πελάτη, του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και της Ανάπτυξης Νέων Υπηρεσιών, του Μάρκετινγκ από Επιχείρηση για Επιχείρηση (B-to-B Marketing), Υιοθέτησης και Διάχυσης Ψηφιακής Τεχνολογίας και του Στρατηγικού Μάρκετινγκ.
Επιστημονικές του εργασίες έχουν παρουσιασθεί κατ’ επανάληψη στα συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας είναι και μέλος από το 1993, όπως και σε συνέδρια της Παγκόσμιας Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο επιστημονικά του άρθρα έχουν βραβευθεί με τα βραβεία Highest Quality Rating και Best Paper Award αντίστοιχα. Επιπλέον, είναι μέλος του Editorial Board του περιοδικού Industrial Marketing Management και ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Εκτός από το ακαδημαϊκό-ερευνητικό του έργο, έχει εκπονήσει σειρά συμβουλευτικών μελετών για πλήθος επιχειρήσεων και δημόσιων οργανισμών, με αντικείμενο τη χάραξη στρατηγικής Μάρκετινγκ, τη μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καθώς και τον επανασχεδιασμό επιχειρησιακών λειτουργιών και διευθύνσεων για την υιοθέτηση καινοτομικών πρακτικών.
Έκδοση: Rosili, 2012, Σελίδες: 408, Διαστάσεις: 17×24, Τιμή: €39,94 [www.businessbooks.gr]