Στην προσπάθειά του αυτή ο συγγραφέας συγκέντρωσε όλο το υλικό που μετέφερε στις αναμνήσεις, στις εμπειρίες και στις σημειώσεις του από την τεσσαρακονταετή σταδιοδρομία του στην αγορά, το επεξεργάστηκε και το αποτύπωσε στα έργα του: «Εισαγωγή στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο product management», «Εισαγωγή στο σύγχρονο εμπόριο» και «Τεχνικές για ένα σύγχρονο εμπορικό κατάστημα». Η συνολική αυτή παραγωγή στοχεύει στο να αποτελέσει ένα βοήθημα ενημέρωσης και κατανόησης των αρχών και τεχνικών του Μάρκετινγκ και του εμπορίου, από την άποψη του χρήστη,
και να συντελέσει στην απόκτηση εφαρμοσμένων γνώσεων.
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Ο Σταύρος Μπέσκος σπούδασε μαθηματικά στο πανεπιστήμιο της Αθήνας, διοίκηση επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας και επιχειρησιακή έρευνα (master of science) στο πανεπιστήμιο Southampton. Έχει είκοσι χρόνια εμπειρία ως στέλεχος επιχειρήσεων (Unilever, Nestle, R.J. Reynolds, Citibank) και άλλα είκοσι χρόνια ως επιχειρηματίας και ελεύθερος επαγγελματίας. Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων και της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, όπου εισηγείται θέματα Μάρκετινγκ, πωλήσεων, επιχειρησιακής έρευνας, Μάνατζμεντ και έρευνας αγοράς. Είναι ιδρυτικό μέλος και μέλος του Δ.Σ. του σωματείου «Πνοή – Φίλοι εντατικής θεραπείας παιδιού».
ΕΚΔΟΣΗ 2011
ΣΕΛΙΔΕΣ 352
ISBN 978-960-93-3567-6
[email protected]