Το εν λόγω βιβλίο φιλοδοξεί να προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. Η πρόταση αυτή απευθύνεται σε δύο κοινά-στόχους: (α) τους φοιτητές και τα στελέχη σε επαγγελματική κατάρτιση καθώς και τους εκπαιδευτές τους, (β) τους επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το Μάρκετινγκ για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Κατά συνέπεια, με γνώμονα τον στόχο της εκπαίδευσης δίνεται έμφαση στη σύνθεση γνώσεων ώστε ο εκπαιδευόμενος να έχει άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη και περιεκτική εικόνα του θέματος, στο σύγχρονο χαρακτήρα του, περιλαμβάνοντας σύγχρονες εξελίξεις στο Μάρκετινγκ και επίκαιρα στοιχεία των αγορών αλλά και στη σύνδεση θεωρίας και πράξης μέσα από πολλά σύγχρονα και ελληνικά παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και εργασίες εφαρμογής.
Με γνώμονα τον στόχο της χρήσης του βιβλίου ως εγχειριδίου από επαγγελματίες, το βιβλίο καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ, δίνοντας βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής Μάρκετινγκ. Επιπλέον, επεξηγεί τις έννοιες με παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα και συστηματική αναφορά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ είναι προσανατολισμένο στη λήψη αποφάσεων Μάρκετινγκ μέσα από την παρουσίαση χρήσιμων εργαλείων ανάλυσης και εφαρμογής.
Λίγα λόγια για τους συγγραφείς
Ο Σέργιος Δημητριάδης αποφοίτησε από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές και το διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο της Μασσαλίας. Εκεί ξεκίνησε την καριέρα του και απέκτησε δεκαετή διδακτική εμπειρία. Από το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως επίκουρος καθηγητής. Σήμερα έχει εκλεγεί στη θέση του αναπληρωτή καθηγητή στο ίδιο τμήμα.
Η Αλεξία Μαίρη Τζωρτζάκη εξειδικεύεται στο Customer Knowledge Management. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού (ΜΒΑ) από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και διδακτορικού από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Έχει πάνω από 12 έτη επαγγελματικής δραστηριότητας κυρίως στη Μ. Βρετανία ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ.
Έκδοση: Rosili, 2010, Σελίδες: 322, Διαστάσεις: 16,5×24, Τιμή: €34