Έχοντας στον πυρήνα του DNA τους την αποστολή για προστασία του οργανισμού από «κακόβουλους εισβολείς», brands υγείας, ατομικής φροντίδας και καθαριότητας επαναπροσδιορίζουν στρατηγική και επικοινωνία, με φόντο τα αυξημένα επίπεδα ζήτησης αλλά και προσδοκιών από τους καταναλωτές.

Πώς αντιμετωπίζουν τις σημερινές προκλήσεις προϊόντα υγείας, ατομικής φροντίδας και καθαριότητας.

Έχοντας στον πυρήνα του DNA τους την αποστολή για προστασία του οργανισμού από «κακόβουλους εισβολείς», brands υγείας, ατομικής φροντίδας και καθαριότητας επαναπροσδιορίζουν στρατηγική και επικοινωνία, με φόντο τα αυξημένα επίπεδα ζήτησης αλλά και προσδοκιών από τους καταναλωτές. Τα παραπάνω, διερευνά ειδικό αφιέρωμα που φιλοξενεί το Marketing Week της Δευτέρας, 6 Απριλίου.

Παράλληλα, το τεύχος δημοσιεύει την πρώτη συνέντευξη του Προέδρου του ΣΔΕ, Γρηγόρη Αντωνιάδη, μετά το lockdown και τις συνακόλουθες επιπτώσεις σε όλη την αγορά, ενώ επίσης ξεχωρίζει και διερευνά τις εξελίξεις στο e-mail marketing, που δείχνει να ενισχύεται λόγω της τρέχουσας συγκυρίας. Αυτά και άλλα επίκαιρα θέματα, μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος του Marketing Week που θα κυκλοφορήσει -και ηλεκτρονικά- τη Δευτέρα 6 Απριλίου.