Το συνέδριο είναι αφιερωμένο στην στρατηγική καινοτομία, η οποία τα τελευταία χρόνια ανέδειξε brands και υπηρεσίες, που κατάφεραν να διακριθούν και να δείξουν το δρόμο στον ανταγωνισμό τους, εν μέσω μιας μεγάλης κρίσης. Το συνέδριο αφορά:
1. Brands και υπηρεσίες που προϋπήρχαν και στα χρόνια της κρίσης αξιοποίησαν τις ευκαιρίες που αντιλήφθηκαν, κερδίζοντας έδαφος στο segment τους, όταν οι ανταγωνιστές τους προσπαθούσαν απλά να κρατήσουν τη θέση τους και να περιορίσουν τους κραδασμούς.
2.  Βrands και υπηρεσίες, που λανσαρίστηκαν τους τελευταίους μήνες, μέσα σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον, γιγαντώθηκαν, εξελίχθηκαν και διαμόρφωσαν νέα δεδομένα στις αγορές που απευθύνονταν.
Στόχος του Marketing Innovation Conference 2014 είναι να συγκεντρώσει και να παρουσιάσει τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό αυτών των cases, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία σε marketers και brands να αναδείξουν την καινοτομία τους και τη δυναμική τους ενώπιων δεκάδων εκπροσώπων της ελληνικής αγοράς του Μarketing, της Επικοινωνίας, αλλά και των επιχειρήσεων γενικότερα.

28 και πλέον leader brands
Παράλληλα, στο πλαίσιο του συνεδρίου αναμένεται να διεξαχθεί συζήτηση panel, με τη συμμετοχή ακαδημαϊκών και ανώτατων στελεχών marketing, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να αναδείξουν τις βασικές αρχές της στρατηγικής καινοτομίας, όπως αυτές αποτυπώνονται με τη σύμπραξη θεωρίας και πράξης. Όσον αφορά στις εταιρείες που θα παρουσιάσουν cases καινοτομίας, τις τελευταίες ημέρες προστέθηκαν μερικές ακόμα κορυφαίες στον κλάδο τους, όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η Νίκας Αλλαντικά και η Lenovo, ενώ ήδη συμμετέχουν εταιρείες όπως οι AB Bασιλόπουλος, Bergmann Kord, Chillbox, Cyta Hellas, Creta Farms, Danone, ΔΕΛΤΑ, Διόπτρα Εκδόσεις, Δωδώνη Παγωτά, ΕΖΑ, Έλιξη Ζυθοποιία (Delphi Beer/Marea Beer), Ergon Products, ΕΨΑ, HP, Ιωνική Σφολιάτα, Καραμολέγκος, KFC, Gaea, L’Oreal, Mattel, Perfetti van Melle, Philips, Tetra Pak, Τσακίρης/Coca Cola 3E.

28 και πλέον κορυφαίοι marketers
Στα ονόματα των ομιλητών – marketers περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι Δανάη Αγαδάκου, Marketing Manager της Mattel Ελλάδας, Μάριος Γεωργακόπουλος, Sales & Marketing Manager της Food Plus (Pizza Hut & KFC), Μιράντα Δεκάζου, Marketing Manager της Danone Hellas, Χρυσούλα Δημητρίου, Commercial Director της Chillbox, Δρ. Άρης Κεφαλογιάννης, C.E.O. της Gaea, Γιώργος Κοντάκος, Marketing Manager Garnier | Maybelline της L’Oreal Hellas, Βαρδής Κορδεράς, Γενικός Διευθυντής της Bergmann Kord, Τζοάνα Κορωνιά, Marketing Manager της Τσακίρης, Γιώργος Κυριακός, Member of the Board & Chief Commercial Officer της EZA, Κατερίνα Κώτση, Marketing Manager Children Nutrition της Delta Foods S.A, Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Manager της Perfetti Van Melle, Παναγιώτης Μίλης, Διευθυντής Marketing της EΨΑ, Μαρίνα Νικολάου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Cyta Ελλάδος, Τζίνα Ρούπακα, Marketing Research Specialist & Brand Consultant της Grand Brand, Άσπα Τοπαλίδου, Marketing Director της Creta Farms, Nίκος Τσιφτσόγλου, Export & New Business Development Director της Ιωνική Σφολιάτα, Γιώργος Τσομπανίδης, Marketing Μanager της Παγωτά Δωδώνη, Γιώργος Πάλλης, Senior Brand Manager Amstel της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλεξάνδρα Πλευράκη, Marketing Director της Νίκας Αλλαντικά κ.α.

Συμμετέχει και ο ΣΕΒ
Η σημαντική δυναμική που αναπτύσσει μέρα το Marketing Innovation Conference 2014 αποτυπώνεται στην απόφαση ενός ακόμα ισχυρού θεσμικού φορέα να συμμετάσχει σε αυτό, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ). Ο ΣΕΒ θα συμμετάσχει με μια ενδιαφέρουσα ανάλυση του project «Innovation Expert – Καινοτομία στην Πράξη». Ο Σύνδεσμος εκπροσωπεί το δυναμικό τμήμα της ελληνικής επιχειρηματικότητας και εργάζεται σταθερά για την ενδυνάμωση και διεύρυνση της παραγωγικής βάσης, καθώς και για την ενίσχυση του αναπτυξιακού δυναμικού της χώρας.

Η Πρωτοβουλία «Innovation Expert – Καινοτομία στην Πράξη» ενισχύει την ανάπτυξη δεξιοτήτων και μηχανισμών παραγωγής καινοτομίας στις επιχειρήσεις και περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:
1. Επιμόρφωση, για την ανάπτυξη των αναγκαίων γνώσεων και δεξιοτήτων και την ουσιαστική κατανόηση των διαδικασιών παραγωγικής, εμπορικής, λειτουργικής και οργανωσιακής καινοτομίας
2. Συμβουλευτική, για την προετοιμασία και εφαρμογή ενός πλάνου καινοτομίας αλλά και τη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού καινοτομίας μέσα στην επιχείρηση
3. Δικτύωση, με φορείς και εμπειρογνώμονες καινοτομίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για την αμοιβαία στήριξη των προσπαθειών τους και τη διάχυση καλών πρακτικών μετασχηματισμού της καινοτομίας σε βιώσιμη επιχειρηματικότητα.
Στην Πρωτοβουλία θα ενταχθούν, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, συνολικά 460 στελέχη από περίπου 230 επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κλάδου. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Περισσότερα για το project θα παρουσιαστούν στο Marketing Innovation Conference 2014.

Στήριξη από ΣΔΕ και ΣΕΔΕΑ
Τη δυναμική και τη βαρύτητα του Marketing Innovation Conference 2014 αποδεικνύει και το γεγονός ότι έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), αλλά και του Συλλόγου Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ). Μέχρι στιγμής, Υποστηρικτές του συνεδρίου είναι η εταιρεία ερευνών Grand Brand, Global Link, το «Προϊόν της Χρονιάς» και η εταιρεία digital εφαρμογών Zootle.

Περισσότερα για το συνέδριο στο www.marketinginnovation.gr