Στις 12 Ιουνίου, με τίτλο «The Power of Sharing Knowledge: Βest Practices in New Product Development»
Όπως «προδίδει» και ο τίτλος, το συνέδριο είναι αφιερωμένο στην στρατηγική καινοτομία, η οποία τα τελευταία χρόνια ανέδειξε brands και υπηρεσίες που κατάφεραν να διακριθούν και να δείξουν το δρόμο στον ανταγωνισμό, εν μέσω της κρίσης. Το συνέδριο αφορά brands και υπηρεσίες που προϋπήρχαν και στα χρόνια της κρίσης αξιοποίησαν τις ευκαιρίες, κερδίζοντας έδαφος στο segment τους, όταν οι ανταγωνιστές τους προσπαθούσαν απλά να κρατήσουν τη θέση τους και να περιορίσουν τους κραδασμούς. Παράλληλα, αφορά νέα brands και υπηρεσίες, που λανσαρίστηκαν τους τελευταίους μήνες, μέσα σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον, γιγαντώθηκαν, εξελίχθηκαν και διαμόρφωσαν νέα δεδομένα στις αγορές που απευθύνονταν.
Στόχος του Marketing Innovation Conference 2014 είναι να συγκεντρώσει και να παρουσιάσει τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό αυτών των cases, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία σε marketers και brands να αναδείξουν την καινοτομία τους και τη δυναμική τους ενώπιων δεκάδων εκπροσώπων της ελληνικής αγοράς του Μarketing, της Επικοινωνίας, αλλά και των επιχειρήσεων γενικότερα. Παράλληλα, το συνέδριο αναμένεται να δώσει την ευκαιρία στα ανώτατα και ανώτερα στελέχη του marketing να βρεθούν στον ίδιο χώρο, να δουν από κοντά και στην πράξη καινοτόμες δράσεις, brands και υπηρεσίες, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα εποικοδομητικών συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων.