Οι μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως αντιλαμβάνονται πλέον ότι πρέπει να προσεγγίσουν αυτήν την καταναλωτική αγορά και ότι η πεπατημένη, δεν μπορεί να τους βοηθήσει σε αυτό. Αντί αυτής θα πρέπει να δημιουργούν προϊόντα, υπηρεσίες και εταιρικές πολιτικές που να εμπνέουν, αλλά και να ενσωματώνουν και να αντικατοπτρίζουν τις αξίες των πελατών τους.

Ο «πατέρας» του Μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του, ταυτοποίησαν αυτό το νέο μοντέλο ονομάζοντάς το «Μάρκετινγκ 3.0.». Εξελίσσοντας τις έννοιες της προώθησης του προϊόντος (Μάρκετινγκ 1.0) και της πελατοκεντρικής προσέγγισης (Μάρκετινγκ 2.0) το Μάρκετινγκ 3.0 υιοθετεί μια ολιστική προσέγγιση των καταναλωτών ως πολυδιάστατες προσωπικότητες με αξίες, στο πρόσωπο των οποίων μπορεί να βρει ακόμη και έναν σύμμαχο.

Το βιβλίο περιγράφει με σαφήνεια τις βασικές ιδέες των συγγραφέων και παραθέτει πραγματικά παραδείγματα που μπορούν να αξιοποιηθούν εφαρμόζοντας τις αρχές του Μάρκετινγκ 3.0 σε μία επιχείρηση. Ακόμα εξηγεί πώς μπορεί μία επιχείρηση να αναδείξει τη θετική επιρροή της στην κοινωνία και να συνεργαστεί επιτυχώς με τους εκπροσώπους της αγοράς των καταναλωτών.

Επιπλέον, δεν εστιάζει μόνο στην προσέγγιση των καταναλωτών, αλλά πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα περιγράφοντας πώς μια εταιρεία μπορεί να ορίσει και να ενσαρκώσει ένα σύστημα αξιών που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του συνόλου των επενδυτών της. Εξετάζει επίσης τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να επηρεάσουν τις εξελίξεις σε ζητήματα όπως η φτώχεια, η κοινωνικοπολιτισμική αλλαγή και η περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Τέλος, εξερευνά τους τρόπους με τους οποίους το Μάρκετινγκ αξιών επιδρά στους εργαζομένους, στους εταίρους και στους μετόχους ενός οργανισμού.

Λίγα λόγια για τους συγγραφείς
Ο Philip Kotler είναι διακεκριμένος καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Kellogg School of Management του Πανεπιστημίου Northwestern University και θεωρείται μια από τις ηγετικές φιγούρες στον χώρο του Μάρκετινγκ. Εδώ και σαράντα χρόνια, το συγγραφικό του έργο έχει αλλάξει το τοπίο του Μάρκετινγκ παγκοσμίως. Τιμημένος με δεκάδες βραβεία και τίτλους από σχολές σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι κάτοχος ΜΑ από το University of Chicago και PhD από το MIT, και τα δύο στα οικονομικά. Ο Philip Kotler έχει μια μοναδική διεθνή παρουσία μέσω των βιβλίων του, που έχουν μεταφραστεί σε
γλώσσες και των τακτικών ομιλιών του ανά την υφήλιο.

Ο Hermawan Kartajaya είναι ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μάρκετινγκ MarcPlus Inc. Και ένας από τους «50 πνευματικούς ηγέτες που διαμόρφωσαν το μέλλον του Μάρκετινγκ», σύμφωνα με το Chartered Institute of Marketing του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο Iwan Setiawan είναι ανώτερος σύμβουλος της εταιρείας Μάρκετινγκ MarcPlus Inc., όπου σχεδιάζει στρατηγικές Μάρκετινγκ για μεγάλους πελάτες παγκοσμίως.

Έκδοση: Κέρκυρα, 2010, Σελίδες: 232, Διαστάσεις: 15×23, Τιμή: €17,10 [www.economia.gr]