Το σημαντικότερο marketing lesson που μας άφησε το 2020 είναι…

H κατάργηση του όρου «Digital Μarketer» και η εδραίωση του «Marketer in the digital era» που δεν είναι πλέον τάση, αλλά πραγματικότητα.

Το διαχρονικό «σημάδι» της πανδημίας στον καταναλωτή είναι…

Ότι η πανδημία ενίσχυσε και επέσπευσε το digital & channel shift. Εν μέσω πανδημίας, παρατηρήσαμε ότι οι καταναλωτές ήταν πολύ πιο έτοιμοι από ότι περιμέναμε να ασπαστούν την τεχνολογία και να αλλάξουν ριζικά τη συμπεριφορά και τις απαιτήσεις τους. Αυτός ο νέος «συνδεδεμένος» τύπος καταναλωτή δεν είναι παροδικός, αλλά ήρθε για να μείνει και απαιτεί ευκολία, διαφοροποίηση, συνάφεια, σύνδεση σε πραγματικό χρόνο, αλλά πάνω απ ‘όλα εμπιστοσύνη και διαφάνεια από προϊόντα και μάρκες που ανταποκρίνονται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους.

Αυτό που χρειάζονται σήμερα οι διαφημιζόμενοι από τα agencies, είναι…

Ευελιξία, γρήγορη υιοθέτηση της τεχνολογίας, ολιστική προσέγγιση, διαφύλαξη του brand purpose και πάνω απο όλα συνεργατικότητα και διαφάνεια.

Επενδύω σε Μέσα που…

Μπορώ να αξιολογήσω την απόδοσή τους με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και που μπορώ να βελτιστοποιήσω άμεσα.

Οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ο επαγγελματίας του αύριο είναι…

Πολλές! Όπως είχα διαβάσει κάποτε ενας CMO ειναι σαν τον ελβετικό σουγια λόγω του εύρους των δεξιοτήτων που πρέπει να έχει. Ένας Marketer πρέπει να έχει εμπειρία στο brand building, να κατανοεί σε βάθος την επιχειρηματική δραστηριότητα, να γνωρίζει στο μέγιστο όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες και όλα τα είδη επικοινωνίας, αλλά και να έχει ουσιαστική κατανόηση της αγοράς και του καταναλωτή. Τέλος, παράλληλα με το να χτίζει τις απαιτούμενες δυνατότητες και δεξιότητες των επιμέρους ομάδων εσωτερικά, πρέπει να επενδύει και σε δυνατές σχέσεις συνεργασίας με media και creative agencies.

Το remote working είναι…

Μια νέα πραγματικότητα που προσφέρει πλήθος ευκαιριών: για ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, προσωποποιημένης διαμόρφωσης των εργασιακών ωρών, για απο-αστικοποίηση μεσω των digital nomads – πάντα σε συνδυασμό με την προσωπική επαφή, που εξακολουθεί να είναι απαραίτητη.