Τ α ανωτέρω κεφάλαια, κατά το ήμισυ θα διατεθούν για τους πελάτες με μειώσεις τιμών σε μία ευρεία γκάμα αγαθών καθημερινής ανάγκης, ενώ τα υπόλοιπα θα απορροφηθούν από το δίκτυο πωλήσεων. Επίσης, η Μαρινόπουλος Α.Ε συμφώνησε ήδη στην αύξηση της συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της OK Anytime Market A.E. από 34% σε 51%, αναλαμβάνοντας τον έλεγχο της εταιρείας. Η OK Anytime Market ελέγχει σήμερα 92 καταστήματα. «Έχοντας ήδη 50 χρόνια επιτυχούς δράσης στην εγχώρια αγορά, η Μαρινόπουλος Α.Ε. επιμένει επενδυτικά στην ελληνική οικονομία, θεωρώντας ότι το εμπόριο στην Ελλάδα συνεχίζει να προσφέρει προκλήσεις, καθώς και ευκαιρίες, σε όσους βασίζουν τη στρατηγική τους στην υγιή ανάπτυξη» αναφέρει η εταιρεία στη σχετική της ανακοίνωση.

Έντονη επενδυτική δράση και τα επόμενα χρόνια
Κατά τη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρινόπουλος A.E., Jerome Loubere, σχολιάζοντας τα πλάνα ανάπτυξης της τριετίας 2012 – 2014 τόνισε ότι το διάστημα που ακολουθεί θα χαρακτηριστεί για την αλυσίδα από έντονη επενδυτική δράση, ενώ πρόσθεσε ότι «στη δύσκολη συγκυρία για τη χώρα, οι μεγάλες επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, να δώσουν το παράδειγμα και να συμβάλουν με κάθε τρόπο στην ενίσχυση και στη στήριξη του τόπου. Δέσμευσή της Μαρινόπουλος Α.Ε. είναι να συνεχίσει υπεύθυνα την επιχειρηματική της ανάπτυξη πάντα με την ενεργό συμμετοχή των ανθρώπων της, τη στήριξη των Ελλήνων παραγωγών, αλλά και με ήθος απέναντι στον Έλληνα καταναλωτή που την τιμά με την εμπιστοσύνη του όλα αυτά τα χρόνια».

Διεύρυνση δικτύου
Το επενδυτικό πλάνο της Μαρινόπουλος A.E., προβλέπει την επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων, αλλά και την εισαγωγή βιοκλιματικών τεχνολογιών για εξοικονόμηση ενέργειας, όπως ήδη γίνεται σε πολλά από τα καταστήματα της Μαρινόπουλος, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το super market της Μήλου. Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα η εταιρεία, που ελέγχει 761 καταστήματα (Carrefour, Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express, Smile, OK Anytime Markets), έχει προχωρήσει στη ριζική ανακαίνιση – ανασχεδιασμό τριών hyper market Carrefour, που βρίσκονται στο Γέρακα, τον Άλιμο και στη Θεσσαλονίκη – όπου λειτουργεί το Carrefour Μακεδονία.

Το 2013 η Μαρινόπουλος A.E. θα εντείνει τη δραστηριότητά της προς την ίδια κατεύθυνση, με νέες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού σε 5 hyper market, και ειδικότερα στα Carrefour με έδρες στο Μαρούσι (εμπορικό κέντρο Avenue), στην Πέτρου Ράλλη, το Πασαλιμάνι, την Ευκαρπία και το Ηράκλειο Κρήτης. Συνολικά, η εταιρεία έχει προγραμματίσει ότι μέσα στην επόμενη τριετία στο πρόγραμμα θα ενταχθούν και τα 16 Carrefour, ώστε το δίκτυο των hyper market να αλλάξει πλήρως όψη, αφομοιώνοντας τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις έρχονται σε συνέχεια σειράς επενδυτικών πρωτοβουλιών του διαστήματος 2011 – 2012, κατά το οποίο η Μαρινόπουλος A.E. λειτούργησε 252 νέα καταστήματα και παρουσίασε τρία ανανεωμένα hyper market.

Η Μαρινόπουλος Α.Ε. με αριθμούς
H εταιρεία διαθέτει 761 καταστήματα στην Ελλάδα και 7 κεντρικές αποθήκες. Στο διάστημα 2011-2012 λειτούργησε 252 νέα καταστήματα και παρουσίασε 3 ανανεωμένα υπερμάρκετ Carrefour σε Γέρακα, Άλιμο και Θεσσαλονίκη. Οι πωλήσεις της το 2011 ανήλθαν στα 2,13 δις ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 1% του Α.Ε.Π. της χώρας. Την τελευταία πενταετία επένδυσε 360 εκατ. ευρώ σε νέα καταστήματα και κατέβαλε 430 εκατ. ευρώ σε φόρους. Διασφάλισε την απασχόληση για τους 13.960 εργαζομένους και δημιούργησε 547 νέες θέσεις εργασίας το 2011 και 82 το 2012. Επένδυσε στην εκπαίδευση των εργαζομένων 1,2 εκατ. ευρώ την τριετία 2010-2012. Διαθέτει καταστήματα και στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα 16 στην Κύπρο, 13 στη Βουλγαρία, 1 στην Αλβανία, 1 στα Σκόπια.

Δημιούργησε τρία Κοινωνικά Παντοπωλεία σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη και μέχρι σήμερα έχει προσφέρει υποστήριξη σε 4.200 άπορες οικογένειες. Παράλληλα προχώρησε σε μειώσεις τιμών έως 50% σε περίπου 1.500 βασικά προϊόντα. Συνεργάζεται σταθερά με περισσότερους από 2.000 Έλληνες προμηθευτές, ενώ διαθέτει περισσότερα από 46.200 προϊόντα εκ των οποίων 6.800 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, 39.400 επώνυμα προϊόντα και προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 70%. Υλοποιεί σε όλη την Ελλάδα το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος για την προώθηση και ανάδειξη των προϊόντων του τόπου. Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα έχει υλοποιηθεί στις Σέρρες, την Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία και την Κρήτη, ενώ μέσα από αυτό έχουν αναδειχθεί 1.269 κωδικοί επώνυμων τοπικών προϊόντων και 248 κωδικοί προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, που προέρχονται από την Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία, την Κρήτη και την ευρύτερη περιοχή των Σερρών.