Η Warply είναι πολλά παραπάνω από μια εταιρεία που απλά παρέχει μια πλατφόρμα ποντοδοσίας ή αποστολής newsletter. Αυτό αποδεικνύεται άλλωστε από τη μακροχρόνια επιτυχημένη της πορεία, τόσο εντός συνόρων όσο και εκτός. Επενδύοντας διαρκώς σε νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες, δραστηριοποιείται πλέον και στο κομμάτι του retail loyalty.

Πολυβραβευμένη και διαθέτοντας ένα ευρύ πελατολόγιο, η Warply επενδύει διαρκώς σε νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες, κίνηση που τη φέρνει πάντα ένα βήμα μπροστά στον χώρο των προγραμμάτων επιβράβευσης πελάτη. Η Μαρία Πάτση, COO της εταιρείας, μίλησε στο MW για όλα όσα κάνουν τη Warply να ξεχωρίζει, για το πώς χτίζεται η «επιβράβευση του σήμερα», ενώ αναφέρθηκε και στη νέα, μεγάλη συνεργασία με την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

MW: Ας ξεκινήσουμε από κάτι βασικό.Πώς θα περιγράφατε 
την Warply; 

Μαρία Πάτση: Η Warply είναι ηγέτιδα εταιρεία στην Ευρώπη και την Ελλάδα στα προγράμματα επιβράβευσης πελάτη (loyalty), τόσο στα B2C όσο και στα B2B, με πολλές διακρίσεις και βραβεία και δεκάδες πελάτες που μας εμπιστεύονται σε όλο τον κόσμο.

Είμαστε επίσημα συνεργάτες σε παγκόσμιο επίπεδο με τη Mastercard και το πρόγραμμα StartPath, μια συνεργασία που ξεκίνησε μέσω του γραφείου μας στο Ντουμπάι και αποτελεί το επιστέγασμα της σκληρής δουλειάς μας όλα αυτά τα χρόνια, ενώ φέτος κερδίσαμε και τον τίτλο του «Loyalty Agency of the Year» στον ετήσιο θεσμό των Loyalty Awards.

Είμαστε μια εταιρεία με βαθιά γνώση και σπουδαία τεχνογνωσία στο κομμάτι του customer engagement, ενώ η αποστολή μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να ενισχύσουν τις πωλήσεις και κυρίως τη σχέση που έχουν με τους πελάτες τους, να αποκτήσουν δηλαδή μια διαδραστική αλληλεπίδραση που θα στηρίζεται σε πραγματικά data– είτε αγοραστικών προτιμήσεων, είτε behavioral, είτε και προσωπικών.

Η Warply δεν είναι μια εταιρεία που απλά παρέχει μια πλατφόρμα ποντοδοσίας ή αποστολής newsletter– η καρδιά μας είναι μαζί με τους πελάτες μας πάντα, η σκέψη μας είναι πώς θα επιτύχουμε μαζί τους στόχους τους. Και για αυτόν τον λόγο, επενδύουμε διαρκώς σε νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα τα mobile wallet apps, οι ανέπαφες πληρωμές από κινητό, ψηφιακές δωροεπιταγές και mobile vouchers.

Όλα αυτά δημιουργούν ένα «loyalty» οικοσύστημα και οριοθετούν την επιβράβευση του σήμερα, που θέλει τους πόντους σαν ένα ψηφιακό νόμισμα και τους χρήστες να θέλουν να είναι μέλη μια «οικογένειας» και όχι απλά μιας λίστας από email.

Η Warply αποτελεί λοιπόν, έναν πολύ δυνατό «παίκτη» στον χώρο του loyalty. Ποιους θα ξεχωρίζατε ως τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την επιτυχημένη αυτή πορεία; 

Είναι πολλά τα στοιχεία που μας διαφοροποιούν και μας τοποθετούν – με μεγάλη απόσταση από άλλες εταιρείες, σαν τη Νο1 εταιρεία στον χώρο. Ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό είναι το ότι η Warply είναι mobile 1st, με βαθιά γνώση του μέσου και εκατοντάδες εφαρμογές.

Γενικά, το mobile είναι ένας άλλος «γαλαξίας» – τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και σε επικοινωνιακό, με εκατοντάδες περισσότερες δυνατότητες από τα κλασικά μέσα όπως, πλαστική κάρτα / sms ενημερώσεις / website– πρόκειται για ένα σύνθετο κανάλι που χρειάζεται επένδυση σε βάθος χρόνου και προγραμματισμό, αλλά αποφέρει τεράστια πλεονεκτήματα και πωλήσεις.

Ένα ακόμη στοιχείο που διαφοροποιεί τη Warply είναι το βασικό προϊόν μας, η ΑΙ loyalty και customer engagement πλατφόρμα μας «Warply Engage» – πρόκειται για μια πλατφόρμα που αναπτύσσουμε και εξελίσσουμε τα τελευταία χρόνια, μια σημαντική επένδυση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, καθώς πάνω από το 50% του IT τμήματος μας δουλεύει αποκλειστικά πάνω στην πλατφόρμα και σε νέες λειτουργίες, κ.τ.λ.

Πρόκειται για μια πλατφόρμα all in one, καθώς προσφέρει loyalty δυνατότητες με ποντοδοσία και εξαργύρωση, segmentation με rules, e-couponing, δημιουργία και αποστολή καμπανιών μέσω email /push notifications /sms και viber, ψηφιακές αγορές και e-ordering, δωροεπιταγές, chatbot, κ.ά.

Πρακτικά, ένας marketer δεν χρειάζεται διαφορετικές πλατφόρμες για να κάνει όλες τις ενέργειες που θα κρατήσουν engaged τους πελάτες του και θα αυξήσουν τις πωλήσεις του.
Επιπλέον, έχουμε ένα ακόμη σημείο όπου ξεχωρίζουμε και έχουμε μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση – πρόκειται για το κομμάτι των συνεργιών μεταξύ πελατών μας και άλλων εταιρειών – είτε πρόκειται για συνέργειες ανάμεσα σε loyalty προγράμματα, είτε για χορηγίες δώρων, είτε για εκπτωτικά κουπόνια τρίτων.

Είναι κάτι που το εντάσσουμε συχνά στα προγράμματα που δημιουργούμε, με στόχο να αντλούμε περισσότερα behavioral στοιχεία για τον πελάτη, να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές εξαργύρωσης και στο τέλος της ημέρας να μένει υψηλό το customer engagement του πελάτη με το χαμηλότερο δυνατό κόστος για τον marketeer. Έχουμε προγράμματα που λειτουργούν αποκλειστικά με εκπτωτικά κουπόνια άλλων εταιρειών, όπως για παράδειγμα το Anytime Club, κ.ά.

Γενικά εντάσσουμε πολλές φορές στα προγράμματα εναλλακτικούς τρόπους εξαργύρωσης, είτε είναι προσφορές είτε και δώρα, εισιτήρια, experiences, διαγωνισμούς – και όλο αυτό το κομμάτι της εύρεσης προσφορών, χορηγιών, εμπειριών το τρέχουμε εμείς εξολοκλήρου για τους πελάτες μας.

Πλέον, έχετε εισέλθει δυναμικά και στο retail loyalty, με νέα προϊόντα και ευρύ σχετικό πελατολόγιο. Μιλήστε μας λίγο για αυτό.

Η Warply αρχικά έγινε γνωστή για τραπεζικά προγράμματα επιβράβευσης πελατών για τραπεζικές κάρτες και συναλλαγές – στην Ελλάδα έχουμε πελάτες το Επιστροφή της Eurobank εδώ και 8 χρόνια και το go4more της Εθνικής Τράπεζας αντίστοιχα για 5 χρόνια και στο εξωτερικό έχουμε δεκάδες τράπεζες που συνεργαζόμαστε για το ίδιο κομμάτι.

Όμως τα τελευταία χρόνια είμαστε πολύ δυνατοί και στο retail– έναν χώρο δυναμικό και με αρκετές προκλήσεις, καθώς επηρεάζεται άμεσα από εξωτερικούς κυρίως παράγοντες και οφείλει να προσαρμόζεται άμεσα, τόσο στις επικοινωνίες και τις προσφορές όσο και στα προϊόντα.

Πιστεύω ότι η εποχή που τα flat loyalty προγράμματα ήταν στην πρώτη γραμμή έχει περάσει ολοκληρωτικά – οι χρήστες θεωρούν τη βασική έκπτωση/ επιβράβευση αυτονόητη και αναμένουν το κάτι παραπάνω. Περισσότερα benefits, περισσότερες υπηρεσίες, νέες ιδέες και προτάσεις.

Η πρόταση της Warply σε έναν retailer αρχικά αφορά πάντα σε omnichannel προγράμματα, με ψηφιακή εγγραφή και GDPR compliant – δεν νοείται το 2020 να υπάρχουν έντυπες φόρμες εγγραφής που να συμπληρώνει ο πελάτης χειρόγραφα – και ένα «πακέτο» υπηρεσιών που ξεκινούν από τις δυνατότητες για επιπλέον ποντοδοσία – όπως για παράδειγμα ανά κατάστημα, ώρα, προϊόν, κ.ά., δυνατότητα επιβράβευσης προσωποποιημένης – όχι μόνο στην επικοινωνία αλλά και στο τι θα λάβει ο χρήστης μέσω ΑΙ μηχανισμού – σύνδεση με social media, ερωτηματολόγια και games, καθώς και αντίστοιχοι μηχανισμοί για εξαργύρωση.

Σε όλο αυτό το πακέτο, προσθέτουμε και τα mobile wallets. Είναι το μεγαλύτερο trend στα loyalty programs παγκοσμίως, όπου ο χρήστης εκτός του ότι αποθηκεύει τις κάρτες του και τα κουπόνια του, μπορεί και χρησιμοποιεί τους πόντους του από τα προγράμματα loyalty για εξαργύρωση σαν να ήταν ευρώ. Στη Warply θέλουμε και επενδύουμε στο να είμαστε πρωτοπόροι και γι’αυτό και προσφέρουμε πολλά περισσότερα από ένα απλό σύστημα ποντοδοσίας, κάτι που στο λιανεμπόριο – ειδικά σήμερα με την κρίση του Covid 19 –είναι αναγκαίο.

Μια νέα σας μεγάλη συνεργασία στο κομμάτι αυτό είναι και με την ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Τι περιλαμβάνει;

Πρόσφατα λανσάραμε ένα νέο πρόγραμμα και ανακοινώσαμε τη συνεργασία μας με την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ για την οποία σχεδιάσαμε, δημιουργήσαμε και διαχειριζόμαστε το πρόγραμμα επιβράβευσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Πρόκειται για ένα άκρως πρωτοποριακό και μοντέρνο πρόγραμμα που έχει βασικό πυλώνα του την εφαρμογή για κινητά G App και επιβραβεύει τους χρήστες για όλες τις αγορές από τα καταστήματα και το e-shop, αλλά και για τη συνολική αλληλεπίδραση με το brand με μηχανισμούς gamification, ερωτηματολόγια, ψηφιακό onboarding για έξτρα πληροφορίες πελάτη, ψηφιακά κουπόνια, κ.ά.

Μέσα από το application που σχεδιάσαμε ώστε να είναι απλό και εύχρηστο, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα, να βλέπουν τις συναλλαγές τους και το υπόλοιπο πόντων, ενώ μπορούν αποκλειστικά μέσα από την εφαρμογή να κάνουν εξαργύρωση σε εκπτωτικά κουπόνια για αγορές ΓΕΡΜΑΝΟΣ και σε δώρα και εμπειρίες όπως ταξίδια, δωροεπιταγές, κ.ά.

Εργαζόμαστε πάνω στο project αρκετό καιρό και είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί δουλεύουμε με την καταπληκτική ομάδα της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με την οποία μας ενώνει το ίδιο πάθος – η αναζήτηση του καινούργιου, η αγάπη για την καινοτομία.

Μας τιμά πολύ το γεγονός ότι ένας τόσο μεγάλος retailer μας εμπιστεύτηκε ένα τόσο στρατηγικό και μεγάλο πρόγραμμα και επέλεξε την loyalty πλατφόρμα «Warply Engage» για τη συνολική ποντοδοσία και το management του προγράμματος. Μαζί με την ΓΕΡΜΑΝΟΣ είμαστε στην καρδιά της καινοτομίας, με το νέο πρόγραμμα και το G app.

FOCUS POINTS

  • Η εποχή που τα flat loyalty προγράμματα ήταν στην πρώτη γραμμή έχει περάσει ολοκληρωτικά. Οι χρήστες θεωρούν τη βασική έκπτωση/επιβράβευση αυτονόητη και αναμένουν το κάτι παραπάνω
  • Tο mobile είναι ένας άλλος «γαλαξίας», τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και σε επικοινωνιακό, με εκατοντάδες περισσότερες δυνατότητες από τα κλασικά μέσα. Πρόκειται για ένα σύνθετο κανάλι που χρειάζεται επένδυση σε βάθος χρόνου
    και προγραμματισμό.
  • Τα mobile wallets είναι το μεγαλύτερο trend στα loyalty programs παγκοσμίως, όπου ο χρήστης εκτός του ότι αποθηκεύει τις κάρτες του και τα κουπόνια του, μπορεί και χρησιμοποιεί τους loyalty πόντους του για εξαργύρωση σαν να ήταν ευρώ.