Σύμφωνα με την Andrea Suarez της IPG Mediabrands

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή της στο Marketing Week της Δευτέρας 7 Ιουλίου, η Andrea Suarez, CEO, World Markets της IPG Mediabrands, επικαλούμενη την πρόσφατη εξαμηνιαία πρόβλεψη της Magna Global για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη επισημαίνει ότι «η Ελλάδα “επιστρέφει” από την κρίση πολύ πιο δυναμικά από άλλους γείτονές της στη Δυτική Ευρώπη. Το 2014 είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που βλέπουμε θετικό πρόσημο στα διαφημιστικά κονδύλια -της τάξης του 5,8%-, τα οποία θα αγγίξουν τα 975 εκατ. ευρώ, έναντι πτώσης 4,2% το 2013 και 24,2% το 2012, αντίστοιχα.