Έτσι σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά θα φτάσει στα 600 δισ. δολάρια. Τα παραδοσιακά linear media (broadcast TV, ραδιόφωνο, Τύπος, εξωτερική διαφήμιση) θα έχουν μείωση 3% (290 δισ. δολάρια), ενώ τα digital media θα έχουν αύξηση 14% το 2019 vs. 2018 και προβλέπεται ότι θα φτάσουν σε ποσοστό απορρόφησης 51% της συνολικής επένδυσης. Τα έσοδα που θα έχει η linear TV το 2019 θα είναι μειωμένα κατά 2% σε σχέση με το 2018, κατά κύριο λόγο εξαιτίας της απουσίας μεγάλων γεγονότων επικαιρότητας όπως εκλογές ή αθλητικά events.

Η Magna εκτιμά ότι η digital διαφήμιση φτάνει σε ένα επίπεδο ωριμότητας διότι η διείσδυση των digital media αγγίζει σε πολλές πια χώρες τα παγκόσμια επίπεδα. Έτσι ενώ τα ποσοστά αύξησης παραμένουν διψήφια, ο ρυθμός ανάπτυξης είναι χαμηλότερος του περσινού. Αναλυτικότερα προβλέπεται +13% για το Search, +23% για τα social ads και +22% για το digital video. O μεγαλύτερος όγκος αυτής της αύξησης θα έρθει από impressions και clicks σε mobile συσκευές.

Το mobile advertising θα αυξηθεί κατά 24% αυτή τη χρονιά, απορροφώντας το 68% της συνολικής digital διαφήμισης. Αναλύοντας την κατανομή της συνολικής επένδυσης στην παγκόσμια αγορά με κριτήριο τη δυνατότητα των Μέσων για να δημιουργούν περιεχόμενο (Editorial Media), η Magna καταγράφει ότι το έσοδο των Editorial Media (τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, outdoor, digital media που έχουν editorial περιβάλλον) δεν θα παρουσιάσει αύξηση κατά το 2019, ενώ τα non-editorial Media, θα έχουν αύξηση κατά 15% περίπου.

Τέλος να σημειωθεί ότι οι χώρες με εύρωστες ή αναπτυσσόμενες οικονομίες προβλέπεται να έχουν τα υψηλότερα επίπεδα αύξησης της διαφημιστικής επένδυσης: Κίνα +10%, Ρωσία +10%, Ινδία +15%. Τα διαφημιστικά έσοδα στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης θα φτάσουν στα 117,5 δισ. δολάρια +3,9% vs. 2018. Τα Digital Media θα φτάσουν στο 50% της συνολικής επένδυσης και θα έχουν αύξηση 11%. Το #1 digital format θα παραμείνει το Search με ανάπτυξη +10%.

Η διαφημιστική επένδυση στην Ελλάδα προβλέπεται να ακολουθήσει τη θετική πορεία της οικονομίας και να έχει ανάπτυξη περίπου +3%. Η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο στη χώρα, απορροφώντας πλέον της μισής επένδυσης, ποσοστό υψηλότερο από όλες τις άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Υπενθυμίζεται ότι η Magna ανήκει στην IPG Mediabrands.