Με τις ανανεωμένες εκπομπές Πρωινό Mou και Πρωινό ΑΝΤ1

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, την περίοδο 17 Οκτωβρίου έως 1η Νοεμβρίου, στο σύνολο του κοινού, την πρώτη θέση απέσπασε το Πρωινό ΑΝΤ1, με μερίδιο 24,2% έναντι 23,3% της εκπομπής Πρωινό Mou. Στο κοινό 15-44 ωστόσο, υπάρχει σχεδόν απόλυτη ισορροπία, με το Πρωινό ΑΝΤ1 να αποσπά μερίδιο 24,7% και το Πρωινό Mou 24,6%. Oι επιμέρους διαφοροποιήσεις έρχονται όταν εξειδικεύονται τα κοινά.

Πιο συγκεκριμένα, και πάντα για την ίδια περίοδο, η πρωινή εκπομπή του Mega πρωτεύει στις κατηγορίες γυναίκες 15-24 (34,8% έναντι 32,8%), γυναίκες 25-44 (26,6% έναντι 25,9%) και στις μητέρες 25-44, με μερίδιο 27,0% έναντι 24,4% της εκπομπής Πρωινό ΑΝΤ1.

Αντίθετα, στο κοινό γυναίκες 45-64 πρωτεύει η εκπομπή του καναλιού του Αμαρουσίου, με 30,1% έναντι 26,9% της εκπομπής «Πρωινό Mou». Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι τα μερίδια αναφέρονται στο κοινό διάστημα μετάδοσης 10:00-12:52. Σχολιάζοντας τα στοιχεία, εκπρόσωποι της αγοράς media δήλωσαν στο Daily Fax, ότι η πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, επειδή έχει συνδεθεί χρόνια τώρα με την παρουσία του Γιώργου Παπαδάκη, είναι λογικό να είναι ελκυστικότερη σε κάπως μεγαλύτερες ηλικίες, ενώ το Πρωινό Mou, με το Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά φαίνεται ότι αποσπά περισσότερο την προσοχή των κάπως πιο νεανικών κοινών. «Και πάλι όμως οι διαφορές είναι μικρές και δεν στοιχειοθετούν ασφαλή συμπεράσματα σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα» καταλήγουν.

 MEΡΙΔΙΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ – ΠΕΡΙΟΔΟΣ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – 1Η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

 Εκπομπή  Σύνολο κοινού  Κοινό 15-44  Γυναίκες 15-24  Γυναίκες 25-44  Μητέρες 25-44  Γυναίκες 45-64
 Πρωινό Mou (Mega)  23,3  24,6  34,8  26,6  27,0  26,9
 Πρωινό ΑΝΤ1  24,2  24,7  32,8  25,9  24,4  30,1

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement