Οι ΔΕΗ, Lidl και Warply βρέθηκαν στην «κορυφή» των φετινών Loyalty Awards, τα οποία απονεμήθηκαν την Τρίτη, 11 Ιουνίου, στο House 124. Καινοτόμα έργα και πρωτοβουλίες επιβράβευσης, που συμβάλλουν στην αύξηση της πιστότητας των πελατών, αναδείχθηκαν για ακόμα μία χρονιά, στην 7η διοργάνωση του θεσμού.

Μαζί με τους μεγάλους νικητές της χρονιάς, τα Loyalty Awards ανέδειξαν, και φέτος, τις τάσεις και τις εξελίξεις που αφορούν τον τομέα των loyalty προγραμμάτων. Τα συγκεκριμένα βραβεία αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες του χώρου, όπως αποδεικνύεται και από τη σημαντική αύξηση που σημειώθηκε στον αριθμό των υποψηφιοτήτων, στο +60% σε σχέση με πέρυσι. Όσον αφορά τους επιχειρηματικούς κλάδους, φέτος, κατετέθηκαν υποψηφιότητες για προγράμματα loyalty από τον χώρο της ενέργειας, του κλάδου των ποτών και τροφίμων, της μόδας και της ομορφιάς και του retail.

Όλο και περισσότερες εταιρείες από διαφορετικές βιομηχανίες επενδύουν στη σχέση τους με τον πελάτη μέσα από τον σχεδιασμό προγραμμάτων επιβράβευσης, αξιοποιώντας την τεχνολογία και συγκεκριμένα τη χρήση mobile και gamification. Από την πλευρά των πρωτοβουλιών, σημαντική παρουσία έχουν τα καινοτόμα προγράμματα, τα προγράμματα μικρής διάρκειας (short term) αλλά και τα προγράμματα που αναφέρονται σε πρωτοβουλίες συνεργασίας (best partnership initiatives).

Σταθερά υψηλή παραμένει σε προτεραιότητα για τις εταιρείες, όπως προκύπτει και από τις συμμετοχές, η παροχή κινήτρων και ανταποδοτικών οφελών για τον καταναλωτή. Αξίζει να σημειωθεί ότι από πλευράς μάρκετινγκ και επικοινωνίας ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις προωθητικές καμπάνιες μέσω των οποίων παρουσιάζονται τα loyalty προγράμματα στο κοινό.

Τα παραπάνω συμπεράσματα παρουσίασε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αξιολόγησης, Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μεταξύ άλλων, ο ίδιος ανέφερε για τη φετινή διοργάνωση: «Για 7η χρονιά διοργανώνονται τα Loyalty Awards από τη Boussias Events. Πλέον είναι ένας θεσμός για όλες εκείνες τις επιχειρήσεις, που αναγνωρίζουν τον σημαντικό ρόλο των προγραμμάτων πιστότητας και αφοσίωσης για τους πελάτες τους.

Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης

Τα Loyalty Awards έχουν ως στόχο να επιβραβεύσουν εκείνες τις επιχειρήσεις που βάζουν στο επίκεντρο των διαδικασιών τους, τον πελάτη. Ένα πρόγραμμα πιστότητας, αυτονόητα, έχει έναν εξέχοντα ρόλο για τη σύγχρονη επιχείρηση. Δίνει πρόσβαση σε πραγματικά δεδομένα από την αγορά, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε αξία για τον πελάτη μας, να δημιουργήσουμε ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς μαζί του, και κατ’ επέκταση να δημιουργήσουμε αφοσίωση, πιστότητα, το νούμερο ένα ζητούμενο για κάθε επιχείρηση, ειδικότερα στις μέρες μας, που ο καταναλωτής βομβαρδίζεται από εναλλακτικές επιλογές και το κόστος απόκτησης νέων πελατών είναι πάρα πολύ υψηλό. Με τα Loyalty Awards, όλα αυτά τα 7 χρόνια, η Boussias Events προσπαθεί να αναδείξει την επιχειρηματική αριστεία στον χώρο και να επιβραβεύσει τις καλύτερες πρακτικές στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους σημαντικούς πελάτες τους. Δεν θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω την Κριτική Επιτροπή Αξιολόγησης, αποτελούμενη από 27 καταπληκτικά μέλη. Το έργο της, φέτος, ήταν πάρα πολύ δύσκολο, όχι μόνο γιατί είχαμε πολύ περισσότερες υποψηφιότητες, από άλλες χρονιές, αλλά και γιατί όλες οι υποψηφιότητες ήταν εξαιρετικές σε επίπεδο δημιουργικότητας, καινοτομίας και όλες κατάφεραν να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες τους. Ειδικότερα, οι νικητές κατάφεραν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό τους και γι’ αυτό σήμερα βραβεύονται».

Τα Βραβεία της Χρονιάς
Σύμφωνα με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων, προέκυψαν τα κορυφαία βραβεία του θεσμού. Ειδικότερα:

  • Η ΔΕΗ και η Lidl αναδείχθηκαν από κοινού, λόγω ισοψηφίας, Loyalty Brand of the Year.
  • Η Warply αναδείχθηκε Loyalty Agency of the Year.

Platinum Βραβεία
Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν κατέκτησαν το Platinum βραβείο της Ενότητας. Στην Ενότητα Best in Loyalty & Engagement per Industry τo Platinum βραβείο πήρε η Sephora Greece για το «We Belong to Something Beautiful». Στην Ενότητα Best Initiative με Platinum διακρίθηκε η υποψηφιότητά της ΔΕΗ για το «ΔΕΗ myRewards Miles | Το ταξίδι Ξεκινάει από το Σπίτι Σου». Στην Ενότητα Best Use of Marketing & Communication το Platinum βραβείο κέρδισε η Lidl Ελλάς για το «Lidl Plus Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός 2023», ενώ με Platinum διάκριση ξεχώρισε στην Ενότητα Best Use of Technology η υποψηφιότητα «Goody’s Burger House: All Star Club | Goody’s-Everest Group of Companies.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν από την Boussias Events με την Τιμητική Υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Official Publication είναι το περιοδικό Marketing Week.

Εταιρείες και brands που επενδύουν στην καινοτομία και την ανάπτυξη λύσεων loyalty και θέτουν τις ανάγκες του καταναλωτή στο επίκεντρο της στρατηγικής τους αναδείχθηκαν στις κορυφαίες θέσεις των Loyalty Awards 2024.


Γιώργος Μακρής, Διευθυντής Πελατειακής Επικοινωνίας, ΔΕΗ

Loyalty Brand Of The Year
ΔΕΗ
«Έχοντας τις επιθυμίες του πελάτη στο επίκεντρο»
«Έχοντας τις επιθυμίες του πελάτη στο επίκεντρο, η ΔΕΗ προσφέρει τρία καινοτόμα προγράμματα επιβράβευσης για τους πελάτες της. Το «my coupons» παρέχει περισσότερα από 180 εκπτωτικά κουπόνια για διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Το «my Rewards Miles», σε συνεργασία με την Aegean, επιτρέπει στους χρήστες να μαζεύουν πόντους και να τους εξαργυρώνουν σε ταξίδια αλλά και να πληρώνουν τον λογαριασμό του ρεύματος, χρησιμοποιώντας τα μίλια που ήδη έχουν συλλέξει. Τέλος, το «Green City» προάγει τη βιωσιμότητα, επιβραβεύοντας τους πολίτες για την ανακύκλωση και τη συμμετοχή σε περιβαλλοντικές δράσεις. Με αυτά τα προγράμματα, η ΔΕΗ ενισχύει την εμπειρία των πελατών της, προωθώντας ταυτόχρονα τη βιώσιμη ανάπτυξη»


Ζήσης Τσιβελεκίδης, Director Customer, Lidl Ελλάς

Loyalty Brand Of The Year
Lidl Ελλάς
Απλότητα στη χρήση και περισσότερη εξοικονόμηση
«Το πρόγραμμα πιστότητας πελατών Lidl Plus ξεχώρισε στα φετινά Loyalty Awards, αποσπώντας 15 συνολικά βραβεία, ανάμεσά τους και την τιμητική διάκριση “Loyalty Brand of the Year”, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη στρατηγική κατεύθυνση της Lidl Ελλάς στη διαρκή ενίσχυση της σχέσης της με τους πελάτες της. Είναι η 4η συνεχόμενη παρουσία της εταιρείας στα Loyalty Awards και είμαστε υπερήφανοι που το Lidl Plus ξεχωρίζει κάθε χρόνο και συνεχώς εξελίσσεται. Πάνω από όλα, βέβαια, είμαστε υπερήφανοι και πραγματικά χαρούμενοι που το Lidl Plus έχει καταφέρει σε λιγότερο από μόλις 4 χρόνια να ξεχωρίσει στις προτιμήσεις των πελατών μας. Μέσω της συνεχόμενης βελτίωσης του περιεχομένου της ψηφιακής εφαρμογής καθώς και μέσω της ευκολίας και απλότητας στη χρήση, οι πελάτες μας απολαμβάνουν συχνά νέες λειτουργίες και ακόμα μεγαλύτερη καθημερινή εξοικονόμηση. Ευχαριστούμε την Επιτροπή για την τιμή να μας αναδείξει “Loyalty Brand of the Year”. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε καθημερινά με στόχο να γινόμαστε διαρκώς καλύτεροι και να καλύπτουμε ολοένα και περισσότερο τις καταναλωτικές ανάγκες των πελατών και χρηστών του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus».


Μαρία Πάτση, Co-Founder & COO, Warply

Loyalty Agency Of The Year
Warply
«Επιβεβαίωση της αφοσίωσής μας στην καινοτομία και την ανάπτυξη κορυφαίων λύσεων loyalty»
«Μετά από αποχή 2 ετών από τα βραβεία, η Warply αναδείχθηκε, και πάλι φέτος, Loyalty Agency of the Year. Πρόκειται για μια σημαντική διάκριση, που αποτελεί επιβεβαίωση της αφοσίωσης μας στην καινοτομία και τη διαρκή ανάπτυξη κορυφαίων λύσεων loyalty. Είμαστε η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα του loyalty και χαίρουμε εμπιστοσύνης από σημαντικούς πελάτες, όπως η Cosmote, ο Γερμανός, η Pernod Ricard, τα TGIF, η Samsung και η ΔΕΗ, που επίσης αναδείχθηκε Loyalty Brand of the Year. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες και τους πελάτες μας για την αδιάκοπη υποστήριξη. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε αριστεία και να τοποθετούμε πάντα τον πελάτη στο επίκεντρο των δράσεών μας. Αυτή η διάκριση μάς δίνει την ώθηση να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε στον χώρο του loyalty marketing».


Οι Platinum νικητές των Loyalty Awards 2024 έθεσαν ως προτεραιότητα την αναβάθμιση της εμπειρίας του καταναλωτή, μέσα από επιβραβεύσεις που του προσφέρουν πραγματική αξία.


Μαρίλια Τόμπρα, Country Director, Sephora

Sephora Greece
«Χαρίζουμε μοναδικές εμπειρίες και στιγμές χαράς σε κάθε πελάτη ξεχωριστά»
«Στη Sephora, με main claim “We belong to something beautiful”, διαθέτουμε υπέροχα προϊόντα και υπηρεσίες ομορφιάς. Σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μας είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης Sephora που για πρώτη φορά εμφανίστηκε στην ελληνική beauty αγορά τον Σεπτεμβρίου του 2005, ενώ τον Οκτώβριο του 2022 προχωρήσαμε σε redesign του προγράμματος επιβράβευσης με 3 διακριτά επίπεδα, προσφέροντας μοναδικά beauty προνόμια και εμπειρίες. Είμαστε ο νούμερο 1 beauty retailer, που διοργανώνει μοναδικά events για τους πελάτες τους, όπως GOLD Dinners, CRM events σε συνεργασία με υπέροχα luxury brands, χαρίζοντας μοναδικές εμπειρίες και στιγμές χαράς σε κάθε πελάτη ξεχωριστά».


Μαρία Νασιάκου, Chief Digital Officer, Όμιλος Goody’s – Everest

Όμιλος Goody’s – Everest
«Θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις για την αναβάθμιση της καταναλωτικής εμπειρίας»
«Η εν λόγω διάκριση μας τιμά και μας χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς επιβραβεύει τις προσπάθειες του ομίλου Goody’s – Everest Group of Companies και των ανθρώπων μας, προτεραιότητα των οποίων είναι η παροχή πρωτοποριακών και αναβαθμισμένων ψηφιακών εμπειριών στους πελάτες μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη. Θα συνεχίσουμε τη στρατηγική μας και τις επενδύσεις για την αναβάθμιση της καταναλωτικής εμπειρίας και επιβράβευσης των πελατών μας μέσω της ψηφιακής καινοτομίας, προσφέροντας λύσεις που απαντούν στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή».