Τα πλέον καινοτόμα και αποτελεσματικά προγράμματα πιστότητας στην Ελλάδα παρουσιάστηκαν, στο πλαίσιο της τελετής απονομής των Loyalty Awards 2022, τα οποία διοργάνωσε, για 5η συνεχή χρονιά, η Boussias. Σε αυτήν τη γιορτή του loyalty, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη, 18 Μαΐου, έδωσαν το «παρών» περισσότερα από 130 στελέχη εταιρειών και εκπρόσωποι θεσμικών και ακαδημαϊκών φορέων.

Φλώρα Κοκκινάκη, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής

«Η συνεπής δημιουργία αξίας καθορίζει την αφοσίωση του πελάτη»
Στο πλαίσιο της τελετής, η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας και Ψυχολογίας του Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Φλώρα Κοκκινάκη, σημείωσε τα εξής: «Για 5η χρονιά, ο καταξιωμένος θεσμός των Loyalty Awards αναδεικνύει και προβάλει τις βέλτιστες πρακτικές δημιουργίας και ενίσχυσης των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Φέτος είναι μια ιδιαίτερη χρονιά, αφού βρισκόμαστε εν μέσω μιας νέας, παγκόσμιας κρίσης η οποία δημιουργεί τις δικές της αβεβαιότητες. Οι επιδράσεις στη συμπεριφορά των καταναλωτών και οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι μεγάλες. Η συνεπής δημιουργία αξίας για τον πελάτη θα καθορίσει την αφοσίωσή του στη δική μας επιχείρηση. Αυτή η δημιουργία αξίας εκφράστηκε με διαφορετικούς τρόπους στα υποψήφια έργα. Οι νικητές λειτούργησαν δημιουργικά και αποτελεσματικά μέσα σε δύσκολες συνθήκες και τα κατάφεραν. Ας χειροκροτήσουμε το έργο τους και ας εμπνευστούμε από αυτό».

Οι κορυφαίες διακρίσεις της βραδιάς
Η φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards απένειμε τις υψηλότερες -of the Year- διακρίσεις στις εξής εταιρείες:

  • Vodafone, ως Loyalty Marketer of the Year.
  • Metro Cash & Carry, ως Loyalty Brand of the Year.
  • Goody’s Burger House, ως Loyalty Brand of the Year.
  • Deva, ως Loyalty Agency of the Year.

Τα Platinum βραβεία
Αντίστοιχα, με Platinum βραβεία διακρίθηκαν η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για το πρόγραμμα πιστότητας Go4more στην κατηγορία «Best Use of Marketing & Communication», η Goody’s Burger House για το πρόγραμμα All Star Club στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement per Industry», ο ΟΠΑΠ με το Machine Learning & AI στην προστασία των πελατών από εθισμό στα τυχερά παιχνίδια στην κατηγορία «Best Use of Technology» και η Vodafone με τα προγράμματα Vodafone CU, CU Around και CU Big Bang στην κατηγορία «Best Initiative».

Σημαντικές gold διακρίσεις
Σημαντικές ήταν οι διακρίσεις για την Παπαστράτος που ξεχώρισε με Gold βραβεία για το IQOS Club και το Παπαστράτος OPEN, για την Τράπεζα Πειραιώς με το βραβευμένο επίσης με Gold βραβεία πρόγραμμα Yellow και για τη Lidl Ελλάς που ξεχώρισε με το πρόγραμμα Lidl Plus. Με Gold βραβεία διακρίθηκαν επίσης οι: Attica Group για το Seasmiles Loyalty Πρόγραμμα, η Εfood για το πρόγραμμα Rubbies, η MAC Cosmetics για το MAC Lover, η SGB για το Leroy Merlin Club. Με Gold βραβείο διακρίθηκε και το Military Club, καθώς και η Plushost η οποία δημιούργησε για το ηλεκτρονικό κατάστημα e-dructer το πρόγραμμα e-wallet.

Τιμητικό βραβείο
Στο μεταξύ, η φετινή διοργάνωση απένειμε τιμητική διάκριση στον Καθηγητή Γεώργιο Σιώμκο για τη συνεισφορά του στην αναγνώριση των προγραμμάτων loyalty και engagement στη χώρα μας, τόσο μέσα από τη διετή θητεία του ως Πρόεδρος της Επιτροπής Αξιολόγησης των βραβείων, όσο και μέσα από την ακαδημαϊκή και επιστημονική του πορεία ως Καθηγητής Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής του Εργαστηρίου Agora.


Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Χορηγού των Loyalty Awards 2022 Pobuca
Πέτρος Κουμπλής, Παρουσιαστής

«Βραβεύονται τα πιο καινοτόμα projects»
Αναφορικά με την τελετή απονομής των βραβείων, αλλά και τη σημασία των προγραμμάτων loyalty για την επίγνωση των εταιρειών σχετικά με τον βαθμό πιστότητας των πελατών τους, ο CEO της Χορηγού των Loyalty Awards 2022 Pobuca, Ισίδωρος Σιδερίδης, ανέφερε τα εξής: «Η Pobuca είναι εταιρεία ηγέτης στις τεχνολογίες customer experience και loyalty στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και δεν θα μπορούσε να λείπει από τις βραβεύσεις των πιο καινοτόμων projects της ελληνικής αγοράς. Οι συμμετοχές ήταν πράγματι πολύ ανταγωνιστικές, γεγονός το οποίο αποδεικνύει την ωριμότητα που έχουν φτάσει πλέον τα προγράμματα πιστότητας. Με τις εξελίξεις που συμβαίνουν στο ψηφιακό marketing και τους σωστούς περιορισμούς σε θέματα ιδιωτικότητας των πελατών, τα προγράμματα loyalty γίνονται επιτακτικά στο να μπορεί μια επιχείρηση να γνωρίζει σε βάθος και να επιβραβεύει τους πιστούς της πελάτες».
Ας σημειωθεί ότι τα βραβεία διοργανώνονται με την τιμητική υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Χορηγός των Loyalty Awards 2022 είναι η εταιρεία Pobuca.


Focus στον πελάτη τους, στις ανάγκες, τα «θέλω» και τα insights του κάνουν, όπως αναφέρουν, οι μεγάλοι νικητές των of the Year βραβείων στα Loyalty Awards 2022. Επενδύουν δε στην καινοτομία και την εμπειρία των ανθρώπων τους και κινούνται προς το μέλλον, προς μια προσωποποιημένη επιβράβευση.


Κωνσταντίνος Μουμούρης, Head of Marketing Tribe, Vodafone

Loyalty Marketer Of The Year – Vodafone
«Αφουγκραζόμαστε τον παλμό, τα insights και τα θέλω των συνδρομητών»
«Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για τη βράβευση της Vodafone ως Loyalty Marketer of the Year. Μέσω αυτής της διάκρισης επιβραβεύεται τόσο η συνεχής προσπάθεια της ομάδας να βελτιώνει και να εξελίσσει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις παροχές προς τους συνδρομητές μας, αλλά και η επιλογή της εταιρείας να εξουσιοδοτήσει νέα ηλικιακά στελέχη να σχεδιάζουν και να καινοτομούν για νέους ηλικιακά συνδρομητές. Η Youth ομάδα της Vodafone καινοτομεί και στο loyalty, αφού αφουγκράζεται άμεσα τον παλμό, τα insights και τα “θέλω” των συνδρομητών και τα συνταιριάζει με αυτά της εταιρείας μας. Τίποτα όμως δεν θα ήταν πραγματικότητα χωρίς τους πιστούς συνεργάτες μας και εν γένει φίλους. Όλες αυτές τις εταιρείες που συμμετέχουν στα loyalty σχήματά μας και προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία παροχών και εξυπηρέτησης στους συνδρομητές μας. Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε τις καλύτερες phygital youth εμπειρίες και ευχόμαστε να συνεχίζουμε να διατηρούμε πιστούς συνοδοιπόρους».


Μαρία Νασιάκου, Group CRM & e-Commerce Director, Goody’s | Everest Group of Companies

Loyalty Brand Of The Year – Goody’s Burger House
«Δημιουργούμε διαχρονικές σχέσεις με τα μέλη μας»
«Η διάκριση Loyalty Brand of the Year την οποία έλαβαν τα Goody’s Βurger House, αποτελεί μεγάλη τιμή για τον όμιλό μας. Το βραβείο αυτό έρχεται ως επιστέγασμα της προσήλωσής μας στη συνεχή ανανέωση των loyalty προγραμμάτων μας, με την προσθήκη νέων, καινοτόμων υπηρεσιών οι οποίες στοχεύουν στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών μας. Το All Star Club αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των Goody’s Burger House, έχοντας ήδη κατακτήσει την καρδιά 370.000 καταναλωτών. Κατά την πρόσφατη ανανέωσή του, προχωρήσαμε στη δημιουργία ακόμα πιο gamified εμπειριών, προσφέροντας στα μέλη μας μια συνολικά πρωτοποριακή εμπειρία επιβράβευσης. Προτεραιότητα και δέσμευσή μας είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης All Star Club να λειτουργεί ως πλατφόρμα επικοινωνίας και επιβράβευσης, μέσω της οποίας θα δημιουργούμε αξία και θα αναπτύσσουμε διαχρονικές σχέσεις με τα μέλη μας».


Γιώργος Θεοδώρου, E-commerce & Digital Marketing Manager B2B, Metro AEBE

Loyalty Brand Of The Year – Metro Cash & Carry
«Σκοπός μας να πετυχαίνουμε μαζί»
«Στα Metro Cash & Carry γνωρίζουμε, από το 1976, ότι ο πελάτης είναι συνεργάτης. Συνεργάτης, διότι προμηθεύεται από εμάς πρώτες ύλες, για να δουλέψει και εκείνος με τη σειρά του. Η εμπιστοσύνη και η εμπειρία αποτελούν βασικά συστατικά της στρατηγικής μας. Όταν ο πελάτης αντιληφθεί πως εξυπηρετείται και, παράλληλα, κερδίζει, δεν έχει λόγο να διακόψει τη συνεργασία του, αφού, άλλωστε, γίνεσαι συμμέτοχος στη δική του επιτυχία, καθώς καταλαβαίνεις τις ανάγκες του. Με σεβασμό και βαθιά γνώση στις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία Ho.Re.Ca. και λιανικής πώλησης, εμμένουμε στην πεποίθηση αυτή, σχεδιάζοντας συνεχώς νέες υπηρεσίες, όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και υιοθετώντας νέες πρακτικές με μεγάλη και έμπειρη ομάδα πωλήσεων που αναπτύσσουν τους πελάτες και την αλυσίδα μας. Σκοπός άλλωστε, είναι να πετυχαίνουμε μαζί».


Βάλια Παπαδημητρίου, CEO & Co-founder, Deva Group

Loyalty Agency Of The Year – Deva
«Ήρθε η στιγμή για την προσωποποιημένη επιβράβευση»
«Η διάκριση της Deva ως “Loyalty Agency of the Year” μας τιμά ιδιαίτερα, επιβεβαιώνοντας το όραμά μας για την εξέλιξη του κλάδου στο Loyalty 3.0. Είμαστε περήφανοι που ο στόχος μας για τη βελτίωση της εξατομικευμένης εμπειρίας μέσω της προσωποποιημένης επιβράβευσης, επιτυγχάνεται για τους πελάτες μας και αναγνωρίζεται από τον κλάδο. Τα προσωποποιημένα μοντέλα χρηστών μπορούν να μας προσφέρουν ξεχωριστές, customized εμπειρίες, προσφορές και επιβραβεύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή, βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία, όχι μόνο online, αλλά και μέσα στα καταστήματα. Γνωρίζοντας τον καταναλωτή σε βάθος, η εταιρεία περνά σε ένα νέο στάδιο επικοινωνίας, ενδυναμώνοντας τη σχέση με τον πελάτη. Έτσι, η επένδυση επιστρέφει πολλαπλάσια. Ήρθε η στιγμή να ζήσουμε τον κόσμο του Loyalty 3.0, τον κόσμο της προσωποποιημένης επιβράβευσης».


Την ικανοποίησή τους για τις σημαντικές διακρίσεις τους εξέφρασαν οι νικητές των Platinum βραβείων, επαναλαμβάνοντας για μια ακόμη φορά την πρόθεσή τους να βρίσκονται στο πλευρό του πελάτη τους με νέες επιβραβεύσεις, αλλά και παρέχοντας σε αυτούς προσωποποιημένες δράσεις ενημέρωσης.


Μαργαρίτα Πετροπούλου, Επικεφαλής Τομέα Διαχείρισης Προγραμμάτων Πιστότητας, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Platinum – Best Use Of Marketing & Communication – Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
«Απαραίτητο εργαλείο για την καθημερινότητα του πελάτη»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που, για ακόμα μια χρονιά, το πρόγραμμα πιστότητας της Εθνικής Τράπεζας Go4more διακρίθηκε στα Loyalty Awards σε 5 κατηγορίες με ισάριθμα βραβεία και με κορυφαία διάκριση το Platinum βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Marketing Communication”. Το Go4more επιβραβεύει τον πελάτη για την απόκτηση και χρήση πολλαπλών προϊόντων και υπηρεσιών της τράπεζας στο πλαίσιο του πελατοκεντρικού μοντέλου λειτουργίας της. Η επιβράβευση αφορά σε πόντους που αντιστοιχούν σε πραγματικά ευρώ, τα οποία ο πελάτης μπορεί να εξαργυρώσει σε ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, για αγορά καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Το πρόγραμμα εξελίσσεται διαρκώς, προσαρμόζεται στις ανάγκες του πελάτη και τις τάσεις της αγοράς, ενώ, παράλληλα, εμπλουτίζεται με νέες λειτουργικότητες, ώστε να αποτελεί απαραίτητο εργαλείο στην καθημερινότητα του».


Κωνσταντής Σταυρόπουλος, Director of Online CRM & Analytics, ΟΠΑΠ

Platinum – Best Use Of Technology – ΟΠΑΠ
«Επιβεβαιώνεται η πελατοκεντρική μας προσέγγιση»
«Η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας είναι βασικός άξονας της στρατηγικής μας. Είμαστε, λοιπόν, υπερήφανοι για αυτήν την τιμητική διάκριση, η οποία επιβεβαιώνει την πελατοκεντρική προσέγγιση του ΟΠΑΠ και, ταυτόχρονα, αναδεικνύει την προσήλωση μας στο υπεύθυνο παιχνίδι. Με το έργο Safety Net Algorithm, αξιοποιήσαμε τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, δημιουργώντας προβλεπτικά μοντέλα για την αναγνώριση πελατών, που ενδέχεται να εμφανίσουν συμπεριφορές υπέρμετρης ενασχόλησης με τα τυχερά παιχνίδια. Έτσι, υλοποιούμε, προσωποποιημένες δράσεις ενημέρωσης και προστασίας, με στοχευμένο και έγκαιρο τρόπο. Συγχαρητήρια και ένα μεγάλο “ευχαριστώ” σε όλη την ομάδα που συνέβαλε στην ανάπτυξη και υλοποίηση αυτού του καινοτόμου έργου».