Για μια ακόμη χρονιά, την 4η στην ιστορία του θεσμού, τα Loyalty Awards, τα οποία διοργανώνει η Boussias, βράβευσαν την καινοτομία στον τομέα της πιστότητας, καθώς και τη δέσμευση και αφοσίωση των εταιρειών και των παρόχων customer engagement λύσεων στην ικανοποίηση των πελατών τους και την επίτευξη του loyalty.

To customer engagement και οι τρόποι ενεργοποίησης και επίτευξής του, μέσα από καινοτόμα προγράμματα πιστότητας βρέθηκαν και φέτος στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, στο πλαίσιο των φετινών Loyalty Awards 2021 της Boussias, τα οποία ανέδειξαν ως μεγάλους «Of the year» νικητές τις Τράπεζα Πειραιώς, Παπαστράτος, Visit Greece και Warply.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες, εξαιτίας της πανδημίας, η συμμετοχή στη διοργάνωση ξεπέρασε κάθε προσδοκία και κορυφώθηκε με την τελετή απονομής και φωτογράφισης, η οποία πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουνίου, στο House 124, στην Αγία Παρασκευή, παρουσία νικητών και μελών της Κριτικής Επιτροπής. Ας σημειωθεί ότι η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με απόλυτη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και των απαιτούμενων μέτρων προστασίας, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν υποβληθεί σε τεστ.

OF THE YEAR ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΠΕΣΠΑΣΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
Η διοργάνωση των Loyalty Awards 2021, επιβράβευσε σημαντικά έργα πιστότητας με τις ύψιστες διακρίσεις. Συγκεκριμένα, τα of the year βραβεία, τα οποία απονεμήθηκαν, είναι τα ακόλουθα:

  • Loyalty Agency of the Year αναδείχθηκε η Warply, για μια σειρά έργων και, συγεκριμένα, τα εξής: Visit Greece app για λογαριασμό του Υπουργείου Τουρισµού και του ΕΟΤ, ΕΚΟ Mobile application για την ΕΚΟ, G-app για τη Γερµανός, Jameson J-Club Mobile application για την Pernod Ricard Hellas, Anytime Club για την Anytime By Interamerican, €πιστροφή Eurobank για την Eurobank, e-Καταναλωτής για το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και ΓΓ Εµπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, καθώς και για το πρόγραµµα Warply Smart Vending.
  • Loyalty Marketer of the Year αναδείχθηκαν η Τράπεζα Πειραιώς και η Παπαστράτος, οι οποίες ισοψήφησαν σε βαθμολογία στις κατηγορίες που υπέβαλαν. Η Τράπεζα Πειραιώς ξεχώρισε με τα προγράμματα Yellow και Ψωνίζω στη Γειτονιά, ενώ η Παπαστράτος με την ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας B2B2C της Μικρής Λιανικής – Παπαστράτος Open.
  • Loyalty Brand of the Year αναδείχθηκε η ελληνική ταξιδιωτική πλατφόρμα Visit Greece app, την οποία δημιούργησε η Warply για λογαριασμό του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

«Φέτος, για 4ο συνεχόμενο έτος, παρουσιάζουμε τους νικητές των υψηλού κύρους Βραβείων Loyalty. Στην πορεία αυτών των χρόνων, ο θεσμός των Βραβείων Loyalty της Boussias, έγινε δεκτός με ενθουσιασμό και υιοθετήθηκε πλήρως από την κοινότητά μας», δήλωσε ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης, Καθηγητής Γεώργιος Σιώμκος, σχετικά με τη φετινή διοργάνωση. «Όπως όλοι γνωρίζουμε, η περασμένη χρονιά χαρακτηρίστηκε ως έτος υψηλής αβεβαιότητας, κατά τη διάρκεια του οποίου συνέβησαν παγκοσμίως πρωτοφανή γεγονότα.

Η ελπίδα, όμως, δεν έλειψε, και, έτσι, όλοι εμείς ατενίζουμε ένα λαμπρό μέλλον με την προσδοκία ότι θα ξεπεράσουμε επιτυχώς την ταραχώδη αυτή περίοδο. Πραγματικά, το πνεύμα επιχειρηματικότητας και δημιουργικότητας, οι ικανές δεξιότητες management και η σκληρή ομαδική εργασία, συνέβαλαν στην επιτυχία. Μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, αναδεικνύουμε και τιμούμε τους εφετινούς νικητές για την αφοσίωσή τους στην κοινωνία, στην οποία ζούμε, για την ηθική τους και την επιτυχία τους να δημιουργούν αξία για τον πελάτη», πρόσθεσε o Γεώργιος Σιώμκος.

Τα βραβεία διοργανώνονται με την τιμητική υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Χρυσός Χορηγός των Loyalty Awards 2021 ήταν η Warply. Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν το Epixeiro, Franchise και Sofokleous.gr.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ PLATINUM ΚΑΙ GOLD ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Όσον αφορά στις Platinum διακρίσεις, οι οποίες απονεμήθηκαν, η Goody’s Everest απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία, στην ενότητα «Best Use of Marketing & Communication», για το All Star Club. Επίσης, η Warply απέσπασε τα δύο ακόμα Platinum βραβεία, τα οποία απονεμήθηκαν, στην ενότητα «Best in Loyalty & Engagement» με το Visit Greece App και στην ενότητα «Best Use of Digital Technology» με το G-App της Γερμανός.

Παράλληλα, απονεμήθηκαν συνολικά 31 Gold βραβεία, τα οποία απέσπασαν μεγάλες εταιρείες της ελληνικής αγοράς. Την πλειονότητά τους -11 στοσύνολό τους- απέσπασε η Warply στις κατηγορίες «Energy», «Food/ Beverage & Hospitality», «Most Innovative Initiative», «Best in e-commerce», «Best International Initiative», «Best Partnership Initiative», «Best Experiential / Live Marketing Campaign», «Best Use of Digital Technology», «Best Use of Mobile», «Best Use of Gamification», «Best Use of Digital Onboarding» και «Best Initiative During Covid-19 Crisis».

Η Παπαστράτος απέσπασε 5 Gold βραβεία στιςκατηγορίες «Tobacco», «Best in Omnichannel», «Best B2B Initiative», «Best Promo Campaign / Contest» και «Best Use of Business Analytics». Τρία Gold βραβεία κέρδισε η Τράπεζα Πειραιώς στις κατηγορίες «Best Use of Rewards & Incentives», «Best CSR», και «Best In-house Loyalty Team», ενώ από 2 Gold βραβεία η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και η Goody’s Everest. Παράλληλα, από ένα Gold βραβείο απέσπασαν οι εταιρείες: ΑΕ Τσιμέντων Τιτάν, Attica Group, Avin Oil, Hatzi Filax IKE, Lidl Ελλάς, Pobuca, Qivos και ΑΒΒασιλόπουλος.

«LOYALTY ΜΕ VALUES KAI ΣΥΝΕΠΕΙΑ»
Η φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards απένειμε τιμητική διάκριση στον Κωνσταντίνο Μαχαίρα, Πρόεδρο του ΙΕΛΚΑ, για το σύνολο της προσφοράς του στην αναγνώριση των πρωτοβουλιών customer loyalty στη χώρα μας. Με αφορμή τη διάκριση αυτή, ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας δήλωσε: «Πριν από 30 χρόνια, εγκαινιάσαμε στη χώρα μας την πρακτική του loyalty. Από τότε, έχουν γίνει πολλά βήματα. Ωστόσο, η δημιουργία ενός loyalty προγράμματος έχει απαιτήσεις, καθώς μόνο του δεν είναι αρκετό. Οι εταιρείες οφείλουν να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο και να αντιλαμβάνονται αυτό που επιθυμεί ο πελάτης τους. Και αυτό, διότι ο πελάτης σίγουρα θα έρθει σε επαφή με μια εταιρεία, χρησιμοποιώντας το loyalty, λόγω του οικονομικού οφέλους που του παρέχει.

Για να μείνει, όμως, θα πρέπει να αναγνωρίσει τις αξίες, τις οποίες του προσφέρει, μέσω της αναγνώρισης των προγραμμάτων πιστότητας. Η τιμητική αυτή διάκριση, στο πρόσωπό μου, αποτελεί μια αναγνώριση όλων των ανθρώπων, οι οποίοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο αντικείμενο, το οποίο έχει στόχο να κατανοήσει σε βάθος τον Έλληνα καταναλωτή, καθώς και να προσαρμόσει και να προσωποποιήσει τα actions που πρέπει να πραγματοποιούνται προς όφελός του. Όταν ένα loyalty πρόγραμμα χτίζεται με συνέπεια, επιφέρει πάντοτε οφέλη για τις εταιρείες, τόσο σε σχέση με το equity και τα έσοδα, όσο και σε σχέση με τις πωλήσεις». Το τιμητικό βραβείο απένειμε ο Πρόεδρος ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής και φωτογράφισης.

Σε έργα που προάγουν την πελατοκεντρική κουλτούρα και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή εστίασαν, για μια ακόμη φορά, οι μεγάλοι νικητές των Loyalty Awards 2021. Επιπλέον, υπογράμμισαν ότι εργάζονται με προσανατολισμό την καινοτομία, την πιστότητα και τη θετική ανταπόκριση των πελατών τους, παρακολουθώντας τόσο τις διεθνείς ψηφιακές εξελίξεις, όσο και τις καταναλωτικές τάσεις και αλλαγές.

LOYALTY AGENCY OF THE YEAR, LOYALTY BRAND OF THE YEAR
«ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ»
«H Warply αναδείχθηκε, για 2η συνεχόμενη χρονιά, “Loyalty Agency Of The Year”. Φέτος, μάλιστα, κερδίσαμε και για το Visit Greece app, το βραβείο “Loyalty Brand Of The Year”. Είμαστε η κορυφαία εταιρεία loyalty και customer engagement και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό. Θα συνεχίσουμε με αμείωτους ρυθμούς να δουλεύουμε προσηλωμένοι πάντοτε στην καινοτομία και στα εξαιρετικά αποτελέσματα».
Μαρία Πάτση, Chief Operating Officer, Warply

LOYALTY MARKETER OF THE YEAR
«ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ»
«Οι διακρίσεις, για τα προγράμματα Loyalty της Παπαστράτος, μας γεμίζουν υπερηφάνεια. Είναι μια αφορμή για να σταθούμε και να αναλογιστούμε τι έχουμε καταφέρει και ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι μας. Ακολουθώντας τις ψηφιακές εξελίξεις και παρακολουθώντας τις αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή, δημιουργούνται συνέχεια ευκαιρίες για καλύτερα προϊόντα».
Ιάσων Βαρνάβας, Υπεύθυνος Εμπορικής Επικοινωνίας, Παπαστράτος

LOYALTY MARKETER OF THE YEAR
«ΜΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ»
«H Τράπεζα Πειραιώς υπηρετεί με συνέπεια την πελατοκεντρική κουλτούρα και τις αξίες της, αναπτύσσοντας προγράμματα και δράσεις, οι οποίες τυγχάνουν μεγάλης ανταπόκρισης από τους πελάτες της. Η κορυφαία διάκριση “Loyalty Marketer of the Year” έρχεται ως μια ακόμα επιβράβευση των φρέσκων ιδεών, της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, τα οποία μας χαρακτηρίζουν.

Ειδικότερα, το “Yellow business”, ο νέος τρόπος καθημερινής επιβράβευσης, απευθύνεται στους ελεύθερους επαγγελματίες και τις μικρές επιχειρήσεις που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Υπό αυτό το πρίσμα, η Τράπεζα Πειραιώς δημιούργησε το πρόγραμμα “Ψωνίζω στη Γειτονιά” για να στηρίξει τους επαγγελματίες σε μια ιδιαιτέρως απαιτητική χρονιά. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο τον εκσυγχρονισμό, την ανάπτυξη και την προοπτική κάθε μικρής επιχείρησης, δημιουργώντας τοπικές κοινότητες επιχειρήσεων-καταναλωτών και αποσπώντας σημαντικές διακρίσεις στα φετινά βραβεία».
Λουκάς Πετρούνιας, Senior Director, Group Marketing, Customer Experience & Loyalty, Τράπεζα Πειραιώς

PLATINUM: BEST USE OF MARKETING & COMMUNICATION
«ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΑΦΗΣ»
«Το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών “All StarClub” των Goody’s Burger House ανανεώνεται διαρκώς, ενσωματώνοντας πρωτοποριακές υπηρεσίες και προσφέροντας μια πλήρως προσωποποιημένη, gamified εμπειρία σε όλη τη διάρκεια του customer journey. Οι πολλαπλές διακρίσεις, τις οποίες απέσπασε το “All StarClub” στα Loyalty Awards μας τιμούν ιδιαίτερα, ενώ επιβεβαιώνουν τη στρατηγική επιλογή του ομίλου μας να επενδύει συστηματικά στην καινοτομία, με όχημα τις νέες τεχνολογίες.

Ο διαχρονικός μας στόχος είναι η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή, σε όλα τα σημεία επαφής με τη μάρκα, και αυτό επιτυγχάνεται μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, αποκλειστικά προνόμια και εξατομικευμένη επικοινωνία. Ευχαριστούμε τα μέλη μας για την ευρεία αποδοχή του προγράμματος και, κυρίως, για την εμπιστοσύνη, η οποία μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε να τολμάμε και να πρωτοπορούμε ακόμα περισσότερο».
Μαρία Νασιάκου, Group CRM & e-commerce Director, Goody’s – Everest Group

Την ανθρωποκεντρική κουλτούρα των εταιρειών τους επιβεβαιώνουν στελέχη εκ των βραβευθέντων στη διοργάνωση των Loyalty Awards, σημειώνοντας ότι πρώτο μέλημα και μακροπρόθεσμη δέσμευσή τους είναι η ικανοποίηση των πελατών.

GOLD: BEST DIRECT MARKETING CAMPAIGN
«ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ»
«Αφοσίωση για τη δημιουργία μιας αναβαθμισμένης αγοραστικής εμπειρίας. Επιλογές, λύσεις και καινοτόμες ιδέες, με όχημά μας την τεχνολογία και οδηγό τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών μας. Αυτά τα “συστατικά” αντανακλώνται στα 2 βραβεία που λάβαμε φέτος. Gold στην κατηγορία Best Direct Marketing Campaign και Bronze στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement για την κατηγορία Food Retail. Είμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι που οι προσπάθειές μας αναγνωρίζονται. Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, νοιαζόμαστε για τους πελάτες μας και επιβραβεύουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν για τα καθημερινά τους ψώνια. Θέλουμε να τους προσφέρουμε μοναδικά προνόμια και μια εμπειρία συναρπαστική και πιο προσωπική».
Πλάτων Ριζόπουλος, Loyalty & Personalization Manager, AB Βασιλόπουλος

GOLD: RETAIL (FOOD, ELECTRONICS & HOME APPLIANCES)
«ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ»
«Είναι μεγάλη μας χαρά που, μέσα σε λίγους μόνο μήνες από το λανσάρισμα του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus, καταφέραμε να κερδίσουμε όχι μόνο την εμπιστοσύνη των πελατών μας, αλλά και να διακριθούμε με τέσσερα βραβεία στον θεσμό των Loyalty Awards. Ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς είναι, επίσης, το γεγονός ότι αποσπάσαμε το Gold βραβείο για το καλύτερο πρόγραµµα πιστότητας στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Mε τις διακρίσεις αυτές, επιβεβαιώνουμε στην πράξη την ανθρωποκεντρική μας κουλτούρα, τοποθετώντας τη διατήρηση και την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες μας στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας. Για όλους εμάς, στη Lidl Ελλάς, βέβαια, το πιο μεγάλο βραβείο παραμένει η ικανοποίηση των πελατών μας».
Χρήστος Κοτέλης, Team Manager, CRM / Lidl Plus GR & CY