Αναδεικνύοντας τις βέλτιστες πρακτικές στη διαμόρφωση μιας πιστής πελατειακής βάσης, τα Loyalty Awards βράβευσαν όσους επενδύουν στην εδραίωση μακροχρόνιων σχέσεων με τους καταναλωτές, με τη Wind και την Qivos να κατακτούν τις υψηλότερες διακρίσεις.

Με την παρουσία περισσότερων των 200 επιχειρηµατιών και στελεχών µεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του retail, του marketing και της τεχνολογίας, πραγµατοποιήθηκε την Τρίτη 24 Απριλίου η τελετή απονοµής των Loyalty Awards 2018. Πρόκειται για την πρώτη διοργάνωση των βραβείων που δηµιουργήθηκαν από την BOUSSIAS, µε σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεµπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισµός και άλλοι.

Η τελετή απονοµής είχε ως παρουσιάστρια την ηθοποιό Βαλέρια Κουρούπη, ενώ η βραδιά έκλεισε µε το κοινό να απολαµβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίµα, στο roof bar του Gazarte, μετά τη φωτογράφιση των νικητών. Τα βραβεία απένειµαν οι κ.κ.: Κ. Μαχαίρας, ΙΕΛΚΑ, Γ. Σαρηγιαννίδης, West, Α. Ποταµίτης, IΠΕ, Α. Μιχαηλίδου, Response, Α. Ζαΐρης, ΣΕΛΠΕ, Ε. Καραλής, Qivos, F. Thibaut, ΕΙΕΠ, Μ. Κοροµηλά, ATC, Γ. Μητρόπουλος, ΕΥ, Α. Βρεχόπουλος, ΟΠΑ, Π. Ιµιρζιάδης, Sales Promotion Center, Γ. Μπαµπαλιάρης, Optimal HR, Π. Μελισσαρόπουλος, Moosend, Ά. Σαββίδου, Linakis Digital, Π. Κοντόπουλος, Wedia, Α. Κοτζαµανίδης, Entersoft και Ν. Μανιάτης, IBM. Χορηγός των βραβείων ήταν η εταιρεία West και υποστηρικτής η εταιρεία Response.

«ΤΑ ΠΡΟΓΡΑµµΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ CUSTOMERS ΣΕ SHOPPERS»
Στον σύντοµο χαιρετισµό του, ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεµπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αναφέρθηκε στη σηµασία που έχουν τα βραβεία για την αγορά, τονίζοντας ότι η επένδυση σε ολοκληρωµένα προγράµµατα πιστότητας, όταν οι δεσµοί των brands µε το καταναλωτικό κοινό έχουν δεχθεί ισχυρότατο πλήγµα, πρέπει να είναι βασικό µέληµα των επιχειρήσεων. «Τα προγράµµατα πρέπει να έχουν ως στόχο τη µετατροπή των customers σε shoppers, δίνοντάς τους συνεχώς λόγους για να επιλέγουν τα brands που υποστηρίζουν. Ειδικότερα σε µια εποχή που το λιανεµπόριο αλλάζει τόσο γρήγορα, ώστε µέσα στην επόµενη πενταετία δεν θα µοιάζει καθόλου µε αυτό που γνωρίζουµε σήµερα, πρέπει όλοι να είµαστε σε εγρήγορση», σχολίασε ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, ολοκληρώνοντας την οµιλία του.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Την Κριτική Επιτροπή των βραβείων συνέθεσαν εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του marketing, της διαφήμισης, της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών, υπό την προεδρεία του Κωνσταντίνου Μαχαίρα. Συγκεκριμένα, την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων ανέλαβαν οι: Frank Thibaut, Πρόεδρος ΕΙΕΠ, Βασιλική Αναγνώστου, General Director, Epsilon Net, Νάσος Αναλογίδης, Co-Founder/COO, Zoottle, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), ΟΠΑ, Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head/Partner, Sales Promotion Center, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ, Ευάγγελος Καραλής, CEO, Qivos, Χάρης Κοντονίκας, Digital Transformation Consultant/Managing Director, Forward Jam, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Μαργαρίτα Κορομηλά, Chief Marketing Officer, ATC, Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO, Entersoft, Παναγιώτης Κυριακόπουλος, CEO, DIS SA, Χρήστος Λάτος, General Manager, OgilvyOne Worldwide Athens, Νίκος Μανιάτης, Manager of Enterprise & Commercial Sales, IBM, Πάνος Μελισσαρόπουλος, Co-founder and Head of Business Development, Moosend, Γιώργος Μητρόπουλος, Country Business Development Leader, ΕΥ, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια, Response, Γιώργος Μοιρώτσος, CEO, ContactPigeon, Αργύρης Μπακλέζος, CEO, Liengo, Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR, Αντώνης Παπαποστόλου, Senior Account Director, Digital Services & Business Development, Care Direct, Μιχάλης Παρεδράκος, Managing Director, avakon+, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΙΠΕ, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Θάνος Σαμπάνης, Business Solutions Manager, Cognity, Απόστολος Τσούμπρης, Executive Director, Management Consultants, ICAP, Βαγγέλης Χατζηγεωργίου, Γενικός Διευθυντής, NetU Hellas και Φίλιππος Χατζηιωάννου, Retail & Fuel BU Manager, SingularLogic.

ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
Για τη συµβολή του στην ανάπτυξη των υποδοµών του λιανεµπορίου και ειδικότερα σε τοµείς που συνδέονται άµεσα µε την ενίσχυση της σχέσης των επιχειρήσεων µε τους πελάτες τους, ο Παναγιώτης Λύκος, πρόεδρος ΔΣ της εταιρείας Inform-Λύκος διακρίθηκε με Τιμητικό Βραβείο. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασµό του 90χρονου πλέον Παναγιώτη Λύκου, ο εγγονός του, Πάνος Λύκος.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Εθνική Τράπεζα, Vodafone Greece, Goody’s Burger House, Τράπεζα Πειραιώς, Χρυσή Ευκαιρία, Qivos – FF Group, West – Wind, Β. Καυκάς, SiEBEN – Vero, Τράπεζα Eurobank Ergasias και Wind. Η διάκριση «Loyalty Brand of the Year» απονεμήθηκε στη Wind, ενώ τον τίτλο «Loyalty Agency of the Year» απέσπασε η εταιρεία Qivos.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
«Βασικό μας μέλημα, η προσφορά ακόμα καλύτερων καινοτόμων υπηρεσιών»

Με γνώμονα την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση και την παροχή καινοτόμων και αποτελεσματικών υπηρεσιών loyalty management, στόχος της εταιρείας μας είναι να εδραιώσουμε ακόμα περισσότερο την παρουσία μας και να ενισχύσουμε την εξωστρέφειά μας. Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να επιβραβεύεται το έργο μας από διεθνείς και εγχώριους οργανισμούς όπως η BOUSSIAS και ευχαριστούμε πολύ τον θεσμό των Loyalty Awards που μας ανέδειξε ως Loyalty Agency of the Year. Η διάκριση αυτή δεν αντιπροσωπεύει απλώς το εξαιρετικό επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε αλλά αποτελεί και κίνητρο για να συνεχίσουμε με περισσότερη όρεξη και νέες ιδέες, με βασικό μας μέλημα την προσφορά ακόμα καλύτερων καινοτόμων υπηρεσιών.
Βαγγέλης Καραλής, CEO, Qivos

«Έμφαση σε δράσεις που υπερβαίνουν τις προσδοκίες»
Με ιδιαίτερη έμφαση στην εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας μας, συνεχίζουμε να χτίζουμε σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Μέσα σε ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αντιλαμβανόμαστε και δίνουμε έμφαση σε ενέργειες και καινοτόμες δράσεις, που όχι μόνο καλύπτουν, αλλά ικανοποιούν και υπερβαίνουν τις προσδοκίες των συνδρομητών μας. Η ανάδειξη της Wind ως «Loyalty Brand of the Year» αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς και ταυτόχρονα επιβεβαιώνει την πρόθεσή μας να γινόμαστε καλύτεροι, να ξεπερνάμε τον εαυτό μας, αποτελώντας έναν πάροχο-πρότυπο για τις Ευρωπαϊκές Τηλεπικοινωνίες.
Παναγιώτης Τσούφης, Contact Strategy & Omni Channel Senior Manager, Wind

«Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας»
Για άλλη μια φορά η West Sales & Marketing Agency καινοτομεί, σχεδιάζοντας ένα loyalty σύστημα για την ομάδα πωλήσεων της Wind. Τα αποτελέσματα της ανάπτυξης του συστήματος ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Η καινοτομία της εισαγωγής του gamification process στην αποκομιδή πόντων αλλά και στην επιβράβευση των χρηστών είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 300% του καθημερινού engagement. Το Wind Sales Club, για το οποίο βραβευτήκαμε στην κατηγορία B2B Loyalty Initiative με το Gold Award, είναι το πρώτο loyalty scheme που λειτουργεί σε πλατφόρμα instant messaging. Φυσικά τίποτα δεν θα γινόταν πραγματικότητα αν δεν υπήρχε η άρτια συνεργασία με την Wind Hellas, την οποία και ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη της.
Πάνος Βιρβιλιός, Executive Marketing Manager, West SA


«Προσπάθειά μας, να προσφέρουμε μοναδική εμπειρία συνεργασίας στους πελάτες μας»
Η Καυκάς, αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία της ενδυνάμωσης των σχέσεών της με τους πελάτες της, παρουσίασε πριν από ένα χρόνο το πρόγραμμα Καυκάς Επιβράβευση. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες ηλεκτρολόγους και έχει σαν στόχο τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης και εξατομικευμένης εμπειρίας επιβράβευσης για τα μέλη του, μέσω μίας εύχρηστης mobile εφαρμογής. Η κατάκτηση του χρυσού βραβείου Best B2B Initiative αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την Καυκάς, καθώς επιβεβαιώνει την προσπάθεια της εταιρείας να έρθει πιο κοντά στους πελάτες της, χαρίζοντάς τους εκτός από προνόμια και μια μοναδική εμπειρία συνεργασίας.
Μαριέτα Δημητρίου, Υπεύθυνη προγράμματος Καυκάς Επιβράβευση

«Οι πελάτες μας θα αποτελούν πάντα πηγή έμπνευσης»
Στη Vodafone ανανεώσαμε το πρόγραμμα ανταμοιβής Vodafone Thank you, για να προσφέρουμε σε όλους τους συνδρομητές μας μια νέα, συναρπαστική εμπειρία, μέσω της εφαρμογής My Vodafone. Πλέον, με το πάτημα ενός κουμπιού, οι πελάτες μας μπορούν να απολαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές και προνόμια, αλλά και να εξασφαλίζουν έκπτωση στον λογαριασμό ή ανανέωση στο καρτοκινητό τους με αγορές στο Σ/Μ, μέσω της νέας υπηρεσίας Vodafone Cashback. Τα βραβεία αυτά αποτελούν επιβράβευση για ολόκληρη την ομάδα Vodafone Thank You και τα αφιερώνουμε στους πελάτες μας, οι οποίοι θα αποτελούν πάντα πηγή έμπνευσης για εμάς.
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications & Insights, VODAFONE

«Κάθε διάκριση αποτελεί κίνητρο να συνεχίσουμε»
Η Eurobank τιμήθηκε με τέσσερα βραβεία στα Loyalty Awards 2018 για το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή, αποδεικνύοντας ξανά ότι έχει ένα από τα πιο δυνατά και ολοκληρωμένα προγράμματα επιβράβευσης καρτών στην ελληνική αγορά. Οι διακρίσεις αυτές είναι η συνέχεια μιας σειράς βραβείων που έχει αποσπάσει η τράπεζα για το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή, που ανελλιπώς αναδεικνύουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και την αξία του. Σήμερα το πρόγραμμα αριθμεί πάνω από 8.000 επιχειρήσεις, δίνοντας στους πελάτες εύρος επιλογών, αλλά και ουσιαστικό όφελος. Κάθε διάκριση είναι και μία ξεχωριστή επιτυχία για εμάς που δημιουργεί πραγματικούς λόγους αλλά και κίνητρο να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη του προγράμματος.
Νατάσα Κουκουράκη, Διευθύντρια Υποδιεύθυνσης Marketing & Επικοινωνίας Individual Banking, Διεύθυνση Marketing & Επικοινωνίας Retail Banking, Eurobank

«Η πιστότητα των πελατών είναι στόχος όλων μας»
H δέσμευση και πιστότητα των πελατών είναι ο στόχος όλων μας, ενώ αποτελεί την πιο σαφή ένδειξη για τις προτιμήσεις της αγοράς και των καταναλωτών. Η φιλοσοφία μας είναι πελατοκεντρική, με έμφαση στην ικανοποίηση του καταναλωτή σε όλα τα στάδια της αγοράς των προϊόντων και υπηρεσιών μας. Τα δύο Loyalty Awards, στις συγκεκριμένες κατηγορίες, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για τη Χρυσή Ευκαιρία, καθώς η επίτευξη loyalty και engagement των χρηστών επιβεβαιώνει το θετικό αποτέλεσμα σε όλα τα κανάλια του e-commerce.
Παντελής Κονταξάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Χρυσή Ευκαιρία

«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην προσωποποιημένη εμπειρία»
Είναι μεγάλη χαρά για την ομάδα των Goody’s Burger House να παραλαμβάνει πέντε βραβεία σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση. Το πρόγραμμα All Star Club μετρά μόλις ένα χρόνο ζωής και έχει ήδη καταφέρει να αποκτήσει φανατικά μέλη. Με περισσότερα από 200.000 μέλη σε όλη την Ελλάδα, η λειτουργία του έχει προσθέσει σημαντική αξία σε μια ήδη αγαπημένη μάρκα των ελλήνων καταναλωτών. Έχει καταφέρει και συγκαταλέγεται ήδη ανάμεσα στις μάρκες που ξεχωρίζουν στην πιστότητα των πελατών στον τομέα του e-commerce. Το All Star Club έχει ενσωματωθεί πλήρως και στο application δημιουργώντας μια απόλυτα προσωποποιημένη εμπειρία κι αυτή είναι μια σημαντική προτεραιότητα για εμάς στην οποία σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο μέλλον.
Κοσμάς Κροκίδας, Group Marketing Director, Goody’s – Everest

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτή την υλοποίηση»
Η Vero S.A FYROM, με στόχο να γνωρίσει εις βάθος το πελατολόγιό της, να το ταυτοποιήσει με την αγοραστική της συμπεριφορά και να επιτύχει υψηλότερα επίπεδα πιστότητας, αποφάσισε να υιοθετήσει πρόγραμμα πιστότητας. Η επιλογή της SiEBEN και του Marera για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου ήταν αναμενόμενη λόγω της επιτυχούς συνεργασίας που είχε προηγηθεί στην Ελλάδα. Η SiEBEN ανέλαβε την υλοποίηση του έργου παρέχοντας λύσεις CRM, Marera, Mobile App (iOS & Android), Microsite & Loyalty Development και υπηρεσίες consulting και digital marketing outsourcing υπηρεσίες. Στη SiEBEN είμαστε πολύ υπερήφανοι και για αυτή την υλοποίησή μας, η οποία αποδεικνύει τη στρατηγική μας για επέκταση στην διεθνή αγορά. Η τεχνογνωσία και τα προϊόντα μας έρχονται να καλύψουν τις business ανάγκες των επιχειρήσεων, βοηθώντας τες να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την κάθε τεχνολογική τους επένδυση.
Μενέλαος Μακρυγιάννης, Sales Director, SiEBEN

«Τα βραβεία αποτελούν δείγμα της επιτυχημένης πορείας»
Ολοκληρώνοντας ενάμιση χρόνο επιτυχημένης λειτουργίας, το πρόγραμμα yellow της Τράπεζας Πειραιώς έχει ήδη γίνει «love brand», με πρωταγωνιστές τα καταπληκτικά yellows. Το yellow είναι πλέον ένα από τα μεγαλύτερα οικοσυστήματα επιβράβευσης της χώρας μας, με περισσότερα από 1,1 εκ. μέλη. H πραγματική αξία που επιστρέφουμε στον πελάτη μας, οι επιλεγμένες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, η εύκολη χρήση, καθώς και η ευχάριστη omnichannel εμπειρία, φυσική και ψηφιακή, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του yellowday, συνιστούν τις βασικές παραμέτρους για την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών μας αλλά και στη διαφοροποίησή μας στην αγορά. Επιπλέον, δείγμα της εξαιρετικά επιτυχημένης πορείας του yellow και της αναγνώρισης που τόσο σύντομα έχει κερδίσει, αποτελούν τα πέντε ιδιαίτερα τιμητικά βραβεία των Loyalty Awards που προστέθηκαν στην τροπαιοθήκη του!
Βασίλης Ορφανίδης, Senior Manager, Customer Experience & Loyalty, Όμιλος Τράπεζας Πειραιώς

«Υποσχόμαστε ότι θα διατηρήσουμε το πρόγραμμα στην κορυφή»
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή την πολύ σημαντική διάκριση για την Εθνική Τράπεζα και το go4more, από τον κορυφαίο θεσμό Loyalty Awards της BOUSSIAS, στον τομέα της πελατειακής πιστότητας. Όλη η ομάδα του go4more υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια δυναμική να εξελίσσουμε το πρόγραμμα και να το διατηρήσουμε στην κορυφή με αναβαθμισμένες υπηρεσίες και νέες δυνατότητες, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την εξυπηρέτηση και επιβράβευση του πελάτη.
Μαντάς Στυλιανός, Επικεφαλής Τομέα Customer Analytics, CRM & Loyalty, Εθνική Τράπεζα

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Loyalty Awards 2018: http://www.loyaltyawards.gr/