H ΜΚΟ Food On υλοποίησε καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό στη χώρα μας, μέσα από το lowbudgetlife.gr. H εταιρεία, με τη συνδρομή Μέσων και προσωπικοτήτων από τον χώρο της γαστρονομίας, της μόδας, της ομορφιάς και του αθλητισμού, προτρέπει το κοινό να επισκεφτεί το lowbudgetlife.gr, για την ανεύρεση low budget ιδεών και προτάσεων για ρούχα, ταξίδια, εστιατόρια, διακόσμηση κ.ά. «Σκοπός της καμπάνιας είναι να ενημερώσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο για το γεγονός ότι το 9% του πληθυσμού της Ελλάδας ζει αυτή τη στιγμή στα όρια της φτώχειας και ταυτόχρονα να ευαισθητοποιήσει για αυτό το τόσο σημαντικό κοινωνικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας», αναφέρει σχετικά η Food On.