Από τη Bold Ogilvy και την OgilvyOne

Το “Love in Action” συνδυάζει το branded entertainment με τη δυναμική των social media, αλλά και το trend του crowd-sourcing για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά. Από την πρώτη εβδομάδα έχουν σταλεί πάνω από 350 ιστορίες και μία από αυτές θα επιλεχθεί για να μετατραπεί σε σενάριο από τον σεναριογράφο και ηθοποιό Γιώργο Καπουτζίδη.

Το κοινό στην συνέχεια θα επιλέξει το cast, τα locations και άλλες λεπτομέρειες, ψηφίζοντας μέσω του site. Η ενέργεια θα αποτελέσει τη βασική διαφημιστική προβολή της Lacta για φέτος και θα επικοινωνηθεί με πανελλαδική τηλεοπτική προβολή, ραδιοφωνικά σποτ, banners, social media και Search Engine Marketing campaigns, σε κάθε στάδιο της ενέργειας.