Η εταιρεία εισήλθε πρόσφατα στις αγορές της Κίνας και της Αγγλίας

Η εταιρεία αναμένει εξάλλου άνοδο και στα μερίδια αγοράς, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάσθηκαν, το δίμηνο Αυγούστου-Σεπτεμβρίου στην κατηγορία αναψυκτικών με γεύση (all flavors), το μερίδιο της Λουξ έφτασε το 17,2% από 15,8% το αντίστοιχο διάστημα του 2011. O επικεφαλής της Λουξ Μαρλαφέκας τόνισε ότι η ορθή διαχείριση των δαπανών και η έμφαση στη μείωση του λειτουργικού κόστους εγκαίρως «προετοίμασαν την εταιρεία για τις σημερινές συνθήκες και της έδωσαν τη δυνατότητα να αντέξει στον ανταγωνισμό των πολυεθνικών», όπως είπε, αναφέροντας παράλληλα ότι η αγορά χυμών και αναψυκτικών θα κλείσει το 2012 με πτώση 8-10%. Η Λουξ Μαρλαφέκας δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τα τελευταία 62 χρόνια και σήμερα αριθμεί τρεις μονάδες παραγωγής, εμφιάλωσης και διανομής των προϊόντων της, τρία εμπορικά σήματα και ευρεία γκάμα αναψυκτικών και χυμών. Το  δίκτυο διανομής της εκτείνεται σε όλη τη χώρα, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές σε Γερμανία, Καναδά,  ΗΠΑ, Ιταλία, Αυστραλία, Κύπρο. Πρόσφατα εισήλθε στην αγορά της Κίνας και της Αγγλίας.