Η Choose Strategic Communications Partner σχεδίασε την καμπάνια «Λογοτομή» ενάντια στη λογοκρισία του Τύπου. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, η λοβοτομή ήταν μια βάρβαρη χειρουργική επέμβαση που είχε δυστυχώς ως αποτέλεσμα να αφήσει πολλούς ανθρώπους «φυτά».

Η λογοκρισία είναι επίσης μια επικίνδυνη επέμβαση, η οποία, με την επιδεξιότητα χειρουργού, έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργεί κοινωνίες «φυτά». Η λογοκρισία στον Τύπο αποτελεί μια λογοτομή στην ελεύθερη, έγκυρη και έγκριτη ενημέρωση. Η Choose ευχαριστεί το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και τη Lifo.

Συντελεστές της καμπάνιας είναι οι James Nass, Νικόλας Τσαμπούκος και Παναγιώτης Παπουτσάκης, με την ανακοίνωσή της να καταλήγει: «Μια καμπάνια αφιερωμένη στη μνήμη του φίλου και συνεργάτη μας James Nass, ο οποίος συνέβαλε σημαντικά στην υλοποίησή της, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβε την προβολή της».