Mπορεί να υπάρχουν χίλια δύο πράγματα που στη σημερινή κατάσταση της κοινωνίας, της οικονομίας, των επιχειρήσεων και της αγοράς της Επικοινωνίας και του Marketing να προκαλούν θλίψη, ωστόσο πάντα υπάρχει και η «ηλιόλουστη πλευρά του φεγγαριού» (για να παραφράσω λίγο τον τίτλο του θρυλικού άλμπουμ των Pink Floyd, «The dark side of the moon»). Κι αυτή προκύπτει όταν βλέπει κανείς εταιρείες να αψηφούν τις δύσκολες συνθήκες (άραγε πότε οι συνθήκες ήταν ιδανικές;) και να προχωρούν σε δυναμικές κινήσεις που αποπνέουν δυναμισμό, αυτοπεποίθηση, πάθος, αλλά και πίστη. Με δύο τέτοιες εταιρείες είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή τις προηγούμενες ημέρες, οι οποίες ξεπερνώντας «Θεούς και δαίμονες», σημείωσαν σημαντικές επιτυχίες, που λόγω και των δύσκολων συνθηκών, αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία. Πρόκειται για την σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι και την κρητική αλλαντοβιομηχανία Creta Farms. Δύο εταιρείες που κατά τη γνώμη μου διεκδικούν επάξια τον τίτλο των πλέον επιτυχημένων εταιρειών στα χρόνια της κρίσης- και όχι μόνο. Καινοτομία και ευρηματικότητα σε όλο το φάσμα του marketing και του επιχειρείν γενικότερα, είναι τα στοιχεία που τις χαρακτηρίζουν. Η Κρι Κρι μετά την ολοσχερή καταστροφή του εργοστασίου της στις Σέρρες δημιούργησε σε χρόνο-ρεκόρ (μόλις 7 μήνες) ένα νέο, υπερσύγχρονο και μεγαλύτερο, ενώ παράλληλα εστίασε στην καινοτομία, λανσάροντας μεταξύ άλλων το γιαούρτι με γάλα ημέρας. Η Creta Farms -με αιχμή το brand «Εν Ελλάδι» που σημειώνει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια-, εισέρχεται στρατηγικά στις διεθνείς αγορές, με πρώτη «στάση» στην Αυστραλία, όπου λανσάρει το brand αλλαντικών «Oliving» με τη συνεργασία της κορυφαίας εταιρείας αλλαντικών της χώρας αυτής, Primo Meats. Παράλληλα, συνεχίζει να αυξάνει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά. Η υγεία σε κάθε επίπεδο που αποπνέουν οι δύο αυτές εταιρείες αποτελεί αχτίδα αισιοδοξίας και παρακαταθήκη για μια καλύτερη συνέχεια του ελληνικού επιχειρείν, παρά τις δυσκολίες. Διαβάστε περισσότερα στα σχετικά ρεπορτάζ του παρόντος τεύχους και εμπνευστείτε…