Να δούμε προσεκτικά τα λάθη που κάναμε – γιατί όλοι κάναμε, αυτό είναι σίγουρο -, να αναθεωρήσουμε λανθασμένες νοοτροπίες και πάνω από όλα να θέσουμε τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση. Διαφορετικά, εάν τίποτα από αυτά δεν γίνει, νομοτελειακά, αργά ή γρήγορα, θα φτάσουμε μετά από μερικά χρόνια και πάλι στο ίδιο σημείο. Η εξαιρετική συνέντευξη που δημοσιεύουμε σήμερα των δύο Λάζαρων της ελληνικής διαφήμισης, του Λάζαρου Ευμορφία της Spot JWT και του Λάζαρου Νικηφορίδη της Bold Ogilvy δείχνει ξεκάθαρα ότι τουλάχιστον τα νέα παιδιά, το νέο αίμα της ελληνικής διαφήμισης, έχουν «πιάσει» το μήνυμα και κάνουν αυτό που πρέπει.

Οι δύο κορυφαίοι δημιουργικοί, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, μιλούν για τα λάθη που έκαναν οι άνθρωποι της διαφήμισης τα προηγούμενα χρόνια, την έπαρση που κάποιοι από αυτούς είχαν, τις υψηλές αμοιβές που απολάμβαναν δίχως διακρίσεις και ουσιαστικά κριτήρια, την αλλοτρίωση του διαφημιστικού μηνύματος, την δημιουργικότητα που όλοι λένε ότι θέλουν αλλά όταν έρθει η ώρα να την εφαρμόσουν προτιμούν τις πιο «safe» λύσεις και πολλά άλλα καίρια ζητήματα για την ελληνική διαφήμιση.

Μια απολαυστική συνέντευξη, η οποία δεν μπορεί παρά να σε κάνει να αισιοδοξείς διαβάζοντάς την. Είναι ίσως η πρώτη φορά που δύο ανταγωνιστές κάθονται γύρω από ένα τραπέζι και συζητούν χαλαρά για όλα όσα απασχολούν σήμερα την ελληνική διαφήμιση και τη δημιουργικότητα.

Το σίριαλ «Alter-Leo Burnett-Publicis» φαίνεται ότι θα έχει πολλά επεισόδια ακόμα, αφού όλα δείχνουν ότι η πρόταση του ομίλου της Publicis να εξοφλήσει το 60% των οφειλών της Leo Burnett, θα πέσει στο κενό. Ήδη τη σχετική πρόταση απέρριψε ο όμιλος Αntenna, ο οποίος μέσω του Chief Operating Officer, Alexander Holland, επιτέθηκε με σκληρούς χαρακτηρισμούς στην Publicis. Διαβάστε τις τελευταίες εξελίξεις στο σχετικό ρεπορτάζ. «Marketing meets Branding!» ήταν ο τίτλος του συνεδρίου που διοργάνωσε το Marketing Week για τον κλάδο του branding και design, το οποίο διεξήχθη στις 7 Φεβρουαρίου στον χώρο του ΟΤΕAcademy.

Το ξεχωριστό στοιχείο του συγκεκριμένου συνεδρίου ήταν ότι δεν στάθηκε μόνο σε θεωρητικές προσεγγίσεις, αλλά εστίασε και σε συγκεκριμένα case studies. Το παρόν στο συνέδριο έδωσαν τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού branding και design, μαζί με κορυφαίους ξένους επαγγελματίες του κλάδου. Διαβάστε όλα όσα ειπώθηκαν και παρουσιάστηκαν σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον συνέδριο, στο σχετικό ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε.