Λήξη της τετραετούς συνεργασίας του brand με την BBH

Η Ogilvy αναλαμβάνει τον ρόλο του global lead creative agency της Absolut, έπειτα από τη λήξη της τετραετούς συνεργασίας του brand με την BBH. Συγκεκριμένα, η Ogilvy θα είναι υπεύθυνη για την παγκόσμια στρατηγική και το δημιουργικό του brand της Pernod Ricard σε μεγάλες αγορές, «με τη φιλοδοξία να επιταχύνει την ηγετική του θέση», αναφέρει σε σχετικό δελτίο Τύπου η Absolut. «Όσο το brand συνεχίζει να αναπτύσσεται διεθνώς, αναζητούσαμε έναν συνεργάτη που να μπορεί να προσφέρει στρατηγική και δημιουργική αριστεία, κάτι που η Ogilvy έχει αποδείξει πολλές φορές», αναφέρει ο Tad Greenough, Global Chief Creative Officer της Absolut. Η Ogilvy ανάλαβε τον λογαριασμό μετά από διαγωνισμό που διενεργήθηκε υπό την επίβλεψη της pitch consultant εταιρείας Observatory International.

Η BBH, η οποία κατείχε τον λογαριασμό της Absolut από το 2016, δεν συμμετείχε στο spec. «H Ogilvy είναι υπερήφανη που επιλέχτηκε από την Absolut, ένα παγκόσμιο iconic brand, ως ο δημιουργικός συνεργάτης για την ανάπτυξή του. Η ομάδα μας είναι ενθουσιασμένη και θα αξιοποιήσει τη δημιουργικότητα του διεθνούς δικτύου της Ogilvy για να προσφέρει το καινοτόμο έργο που θα κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών», αναφέρει ο Andy Main, Global CEO της Ogilvy.

(Πηγή: Campaign)