Η Tommy Hilfiger, η οποία εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τη Sarkk ΑΒΕΕ, πραγματοποίησε το πρώτο Tommy livestream shopping event της Ελλάδας στις 17 Μαΐου στο tommy.com. Το Live Shopping Event είχε ως κεντρική hostess την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μοντέλο και παρουσιάστρια, ενώ μαζί της είχε ως co-hostess την Ελένη Στασινοπούλου, Διευθύντρια του Missbloom.gr και όλων των γυναικείων sites των Αττικών Εκδόσεων. Υπό τη μορφή μίας ολιγόλεπτης fun και διαδραστικής digital εκπομπής, οι δύο κεντρικές παρουσιάστριες παρουσίασαν τα αγαπημένα τους κομμάτια από τη νέα SS21 Collection «Miami Vibes» και μοιράστηκαν styling tips.

Υποδέχτηκαν ως guest stars το μοντέλο Ελένη Ασημάκη και τον content creator Κωνσταντίνο Τζάχα και παρότρυναν το κοινό να προχωρήσει σε live αγορές, πατώντας πάνω σε ειδικούς συνδέσμους κατά τη διάρκεια του live. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που η Tommy Hilfiger πρωτοπορεί με την υλοποίηση ενός τόσου καινοτόμου project, που σίγουρα θα καθορίσει το μέλλον της εμπειρίας shopping και θα επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε και αλληλοεπιδρούμε με το κάθε brand», δήλωσε η Συλβή Γερογιάννη, Marketing, Communications & VM Manager Tommy Hilfiger.